Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Foto staat al even op mijn telefoon ! steeds vergeten...
Ik moest voor mijn werk 26 Juni aan het einde van de ochtend in 'S-Graveland (ergens bij Hilversum dacht ik) en daar spotte ik deze dikke rooie Calibra ! hulde aan de eigenaar een originele !
In Groningen kun je vanaf de "Eltjo Ruggeweg" viaduct een sloperij zien, daar staat een witte calibra met een heel groot DTM logo op de zijkant, staat zonder wielen, maar wel op steunen (betonblokken ofzo).
Van wie is de paarse Calibra in Portengensebrug/Kockengen?
Ik ben daar momenteel in de buurt bezig met het verbouwen zodat we daar mijn Calibra en mijn maatjes Renault 5 GT Turbo kunnen stallen en kunnen sleutelen.
Regelmatig staat deze Calibra, voorzien van CTN-sticker, bij het schadebedrijf daar.
Zaterdag +/- 9:20 in Wolvega op de stadshouderslaan een paarse Calibra met mogelijk bbs-en eronder (reed dus was niet 100% zichtbaar) Iemand van hier? Moet mijne wel hebben zien staan verwacht ik.
@Pastra wrote:Van wie is de paarse Calibra in Portengensebrug/Kockengen?
Ik ben daar momenteel in de buurt bezig met het verbouwen zodat we daar mijn Calibra en mijn maatjes Renault 5 GT Turbo kunnen stallen en kunnen sleutelen.
Regelmatig staat deze Calibra, voorzien van CTN-sticker, bij het schadebedrijf daar.
Gr.
Pastra
volgens mij is deze van niels, bestuurslid bij ctn. Is een v6 als het goed is
@Astralfred wrote:2 Calibra´s kort achter elkaar bij de Mac in Beuningen tussen half 7 en 7 uur vanavond. Eerst een grijze verbouwde en even daarna een blauwe verbouwde , kenteken vd blauwe begon dacht ik met DP.
Dat zal inderdaad ik geweest zijn. Calibra is begin deze maand de winterslaap begonnen, zal in maart weer het eerste daglicht zien