V VincentR Komt weleens kijken 14 feb 2012 #61 Heej als ik het goed heb ben jij Alex toch ? Ik heb eens bij jou Borbet A velgjes op gehaald (John was toen met mij naar jou gekomen). Gaaf om hier je project verder te kunnen volgen!
Heej als ik het goed heb ben jij Alex toch ? Ik heb eens bij jou Borbet A velgjes op gehaald (John was toen met mij naar jou gekomen). Gaaf om hier je project verder te kunnen volgen!
B Bear79 Post best veel 14 feb 2012 #62 Hi Vincent, ja inderdaad Die borbetjes had je netjes opgeknap cq gespote. Ik zou zeggen kom maar eens langs op zaterdags indien je bij John bent. Greetz, Alex
Hi Vincent, ja inderdaad Die borbetjes had je netjes opgeknap cq gespote. Ik zou zeggen kom maar eens langs op zaterdags indien je bij John bent. Greetz, Alex
V VincentR Komt weleens kijken 14 feb 2012 #63 Over een tijdje ben ik vast weer eens in Roermond, dan kom ik wel eens langs
B Bear79 Post best veel 2 mei 2014 #64 Ff stil geweest maar we hebben toch het een en ander aangepast? Welke c kadett liefhebbers gaat weer naar Sevenum c kadett meeting? Maar eerst dit weekend Eschdorf check youtube of www.berg-cup.de :jerry :thumb Greetz Bear79
Ff stil geweest maar we hebben toch het een en ander aangepast? Welke c kadett liefhebbers gaat weer naar Sevenum c kadett meeting? Maar eerst dit weekend Eschdorf check youtube of www.berg-cup.de :jerry :thumb Greetz Bear79