B bart-gsi Forumbewoner 18 nov 2015 #41 Vandaar dus het voorgaande van mij... Dus ik heb nooit de intentie gehad om iemand op het verkeerde been te zetten...
Vandaar dus het voorgaande van mij... Dus ik heb nooit de intentie gehad om iemand op het verkeerde been te zetten...
wim-v6 Forumbewoner 19 nov 2015 #42 Dat begrijp ik wel, maar toch gebeurt het. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
A Astra G X1.6SZR Post best veel 19 nov 2015 #43 @Haasje17 wrote:Zijn geen mengingen, de Z18XE heeft GEEEN dubbel massa vliegwiel! Ondanks alle consternatie, ik heb weer wat geleerd over de Z18XE Alleen maar positief, geen gedoe met een 2massavliegwiel en kan ook nog overweg met LPG :thumb
@Haasje17 wrote:Zijn geen mengingen, de Z18XE heeft GEEEN dubbel massa vliegwiel! Ondanks alle consternatie, ik heb weer wat geleerd over de Z18XE Alleen maar positief, geen gedoe met een 2massavliegwiel en kan ook nog overweg met LPG :thumb
D DKvectra Komt weleens kijken 30 dec 2015 #44 Getikker is opgelost alle klepstoters vervangen. :thumb
A Astra G X1.6SZR Post best veel 30 dec 2015 #45 Waarschijnlijk in omgekeerde volgorde Mooi werk, goed opgelost en bedankt voor je melding :agent