Hallo,
Ik zit met een vraag, ik bezit een Opel Astra j 2010 en nu wil ik me cd400 vervangen voor een navi900. Kan dit zomaar?? Ik heb b.v. geen GPS in me antenne. En mocht dit allemaal mogelijk zijn iemand nog tips voor het inbouwen?
Graag hoor ik jullie ideeën en ervaringen.