Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben nog bezig met zoeken naar een goede CD30MP3 met aux en een stuur met stuurbediening.
Ik denk niet dat de vorige eigenaar de CD30 heeft uitgeleerd. Ik hoop dat liviu2004 dat voor mij kan doen, als dat niet werkt moet ik dus een CD30MP3 met een GID scherm zoeken die uitgeleerd zijn of de de security code moet erbij zitten?
Maar verteld eens liviu hoe krijg jij het dan voor elkaar het wel aan te melden als de vorige niet afgemeld is want ik heb het nog niet voor elkaar gekregen.
en hoe meld jij dan een scherm af als daar nog een andere radio aan gekoppeld zit want op een of andere manier moet je die niet bestaande radio weer afmelden.
ik heb ooit wel eens zitten proberen met het afmelden van een radio en dan zonder radio het scherm weer aan te melden (omdat er een niet opel radio in ging) maar ook dat ging niet met de opcom.