imstyliish
Lid
Ik heb een probleem met mijn auto. Hij schakelt iedere keer over naar de noodloop. heel irritant, want hij geeft dus de helft van mijn vermogen. Nou ben ik naar de Opel dealer geweest en die kan er niet inkomen. Ze hebben gezegd dat het probleem in de computer zit van de motor om hem uit te lezen(zou het misschien kunnen zijn). en dit zou mij 200,00 koste ex montage. Weet iemand anders waar het in kan zitten??
Opel astra 1.6v bouwjaar 2000
Mvg Jesse Bonthuis
Opel astra 1.6v bouwjaar 2000
Mvg Jesse Bonthuis