A Anton2011 Lid 15 jan 2011 #1 Hello everybody, Ben nieuw hiero. Hoe plaats ik een foto als ik geen url: heb? Ben nu ruim een jaar in het bezit van een opel astra coupe turbo, ondanks een hoop reparaties en onderhoud (vorige eigenaar had er volgens mij niks aan gedaan) een hele fijne auto! grtz.
Hello everybody, Ben nieuw hiero. Hoe plaats ik een foto als ik geen url: heb? Ben nu ruim een jaar in het bezit van een opel astra coupe turbo, ondanks een hoop reparaties en onderhoud (vorige eigenaar had er volgens mij niks aan gedaan) een hele fijne auto! grtz.
S skrm Komt weleens kijken 15 jan 2011 #4 Ben benieuwd naar je coupe ^^ Ik rij er zelf namelijk ook 1 haha !!
S skrm Komt weleens kijken 15 jan 2011 #5 Ben benieuwd naar je coupe ^^ Ik rij er zelf namelijk ook 1 haha !!
B belgium turbo Komt hier geregeld 15 jan 2011 #6 Hoi welkom , ben benieuwd naar de foto's van uw coupe turbo. Ik heb er ook één , zoals zovelen hier .
Hoi welkom , ben benieuwd naar de foto's van uw coupe turbo. Ik heb er ook één , zoals zovelen hier .
B belgium turbo Komt hier geregeld 15 jan 2011 #7 Hoi welkom , ben benieuwd naar de foto's van uw coupe turbo. Ik heb er ook één , zoals zovelen hier .
Hoi welkom , ben benieuwd naar de foto's van uw coupe turbo. Ik heb er ook één , zoals zovelen hier .