We hebben het over deze Astra neem ik aan ?
http://link.marktplaats.nl/563710165" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dus een Astra G in de N-joy uitvoering. Dingen die mij opvallen zijn een missend sleepoogkapje, glas wat zover ik het op de foto kan zien NIET getint is en het ontbreken van de mistlampen aan de voorzijde.
Een Astra G met die km stand en dat bouwjaar brengt max 1500 bij een handelaar op en dan mag ie zijn handen dichtknijpen. Niemand wil tegenwoordig meer een diesel of je moet er heel zeker van zijn dat je een vaste baan hebt en dat je daar veel voor moet rijden. Handelaren spelen daar op in. Dat de auto bij een handelaar 2x zoveel kost kan wel zo zijn, maar bij een handelaar heb jij als koper ook nog een stuk garantie, iets wat je bij hem niet hebt.
De 1.7 is een hele fijne en zuinige motor, heb 3 jaar lang met dit blok in een afgeladen station gereden en dat kwam prima vooruit.
Houdt zelf ook een slag om de arm, als je airco bijvoorbeeld niet goed blijkt te werken dan is € 500,- echt niks om het weer werkend te krijgen.
Verder is de dieselpomp ook een risico, als die het gaat begeven dan ben je maar zo een € 1000,- verder. Het is niet gezegd dat je dit bij deze auto ook gaat overkomen, maar het is wel iets om even in je achterhoofd mee te nemen.
Ik zou er eens achter zien te komen bij welke garage deze auto destijds is verkocht en hun bellen. Dan weet je iig de kmstand van dat moment. Mocht het een Opel dealer zijn dan is er vaak ook wel ene heel stuk historie bekend.