Opel Ascona GESPOT

Gisteren witte C-Ascona gespot in Nijkerk bij de Kadett meeting. Van Ascona hobbyist :thumb (Er zaten Kadett lichtmetalo's onder dus hij had best in de rij mogen staan!)

zijn geen commodore's

die bruine is een vierdeurs limo, de 'gele' is een 2 deurs limo.. deze heb ik nog wel eens ooit in gemert/ beek en donk rond zien rijden.

Vanmorgen al om 5:30 uur tussen Breda-Rotterdam op de A16 net voor de afslag N3 Dordrecht een witte Ascona B 400 !

Geen idee of het een echte 400 is maar had in ieder geval de brede wielkuipen en grote achterklepspoiler.

In neutraal wit gespoten. Reed rechter rustig 100 km/h ofzo.

Respect om met zon auto op dit vroege tijdstip in stromende regen de weg op te gaan.

Bekende van hier op het forum?

@Kadett1.2 wrote:Vanmorgen al om 5:30 uur tussen Breda-Rotterdam op de A16 net voor de afslag N3 Dordrecht een witte Ascona B 400 !

Geen idee of het een echte 400 is maar had in ieder geval de brede wielkuipen en grote achterklepspoiler.

Respect om met zon auto op dit vroege tijdstip in stromende regen de weg op te gaan.

Ja was ik , vroege dienst en het was inderdaad nat !!

is trouwens een replica !

400%202013%2017.jpg

@mantaray wrote:@Kadett1.2 wrote:Vanmorgen al om 5:30 uur tussen Breda-Rotterdam op de A16 net voor de afslag N3 Dordrecht een witte Ascona B 400 !

Ja was ik , vroege dienst en het was inderdaad nat !!

is trouwens een replica !

400%202013%2017.jpg

Replica of niet is een knappe 400

Ik spot regelmatig een ascona voyage, a station, in de omgeving van Geldrop. Is een hele met zwarte vlakken op de motorkap.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Terug
Naar boven