M manta73 Post best veel 19 mei 2013 #1.161 Gespot op het Eiland Rhodos,auto's die om wat voor reden het niet meer doen worden zo aan de kant gezet.(05-05-2013)
Gespot op het Eiland Rhodos,auto's die om wat voor reden het niet meer doen worden zo aan de kant gezet.(05-05-2013)
J Johnvanmeteren Lid 28 mei 2013 #1.162 Kwam onderweg naar huis op de A50 tussen Oss en Nijmegen deze Ascona SR tegen. Mvg, John
N nova.... Forumbewoner 18 jun 2013 #1.164 Vanmiddag een witte ascona c met zwart dak kenteken begon met NK Poeijersetraat...
A Aapje Hoort bij de inboedel 28 jun 2013 #1.165 Net een witte gascona C gespot op de weg De eigenaar ervan heeft een grijze ascona C 1.6 diesel gespot en gezwaaid
Net een witte gascona C gespot op de weg De eigenaar ervan heeft een grijze ascona C 1.6 diesel gespot en gezwaaid
G Ghanz Forumbewoner 28 jun 2013 #1.166 afgelopen 3x een ascona C sedan. rood van kleur, en voorzien van een zwart achterspoilertje.. 1x bij nieuwe shell pomp te slagharen 1x nabij rontonde Hollandscheveld, daar waar hij grootlicht tegen kreeg 1x bij eigenaar voor de deur uhm.. naast het huis ja.. 3x de zelfde wagen ja @user Arnp
afgelopen 3x een ascona C sedan. rood van kleur, en voorzien van een zwart achterspoilertje.. 1x bij nieuwe shell pomp te slagharen 1x nabij rontonde Hollandscheveld, daar waar hij grootlicht tegen kreeg 1x bij eigenaar voor de deur uhm.. naast het huis ja.. 3x de zelfde wagen ja @user Arnp
I ikdenman Loopt hier de deur plat 28 jun 2013 #1.169 vandeweek op de hessenweg bij dalfsen een rooie b ascona ! staat vaak bij een boerderij aan de hessenweg .
vandeweek op de hessenweg bij dalfsen een rooie b ascona ! staat vaak bij een boerderij aan de hessenweg .
N nova1.6 Post best veel 30 jun 2013 #1.170 blauwe ascona in de buurt van ouddorp. We groeten elkaar (ik in kadett d)
M Makko Loopt hier de deur plat 13 jul 2013 #1.171 Vandaag op de A1 een witte C Ascona, nette wagen! :thumbup
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 13 jul 2013 #1.173 prachtig zoon c cabrio mooiste cabrio ooit gemaakt
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 14 jul 2013 #1.175 @Makko wrote:Vandaag op de A1 een witte C Ascona, nette wagen! :thumbup Waar op de a1 en hoe laat?? Kan best eens mijn meisje geweest zijn met mijn asci
@Makko wrote:Vandaag op de A1 een witte C Ascona, nette wagen! :thumbup Waar op de a1 en hoe laat?? Kan best eens mijn meisje geweest zijn met mijn asci
M Makko Loopt hier de deur plat 16 jul 2013 #1.176 @asconahobbyist wrote:@Makko wrote:Vandaag op de A1 een witte C Ascona, nette wagen! :thumbup Waar op de a1 en hoe laat?? Kan best eens mijn meisje geweest zijn met mijn asci In de ochtend, rond 8.00 a 8.30 uur? Waar weet ik zo niet meer. :thumbup
@asconahobbyist wrote:@Makko wrote:Vandaag op de A1 een witte C Ascona, nette wagen! :thumbup Waar op de a1 en hoe laat?? Kan best eens mijn meisje geweest zijn met mijn asci In de ochtend, rond 8.00 a 8.30 uur? Waar weet ik zo niet meer. :thumbup
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 16 jul 2013 #1.177 dan kan dat heel goed wezen ja,toen was ze op weg naar dr werk,als er een rubber kofferspoilertje op zat kan t niet missen haast. zal tussen amersfoort en diemen geweest zijn.
dan kan dat heel goed wezen ja,toen was ze op weg naar dr werk,als er een rubber kofferspoilertje op zat kan t niet missen haast. zal tussen amersfoort en diemen geweest zijn.
A Aapje Hoort bij de inboedel 18 jul 2013 #1.179 Net een bruine ascona c cabrio gespot in Voorthuizen :wub