R Robbie1974 Komt hier geregeld 27 sep 2012 #1.083 In Amersfoort een blauwe B met oudjes erin. Voorkant stond best laag.
R rvkasper Komt weleens kijken 3 okt 2012 #1.084 die foto van meijers is die op iepelo gemaakt. komt me bekent voor
O opelremco Komt hier geregeld 30 okt 2012 #1.085 Niet in real time gespot maar wilde hem toch even met jullie delen. " onclick="window.open(this.href);return false;
Niet in real time gespot maar wilde hem toch even met jullie delen. " onclick="window.open(this.href);return false;
M Marc GSI Komt weleens kijken 30 okt 2012 #1.088 Ook deze Ascona stond er is ook een hele mooie :thumb
K Kadette Lid 5 nov 2012 #1.089 Hier een foto van een dikke B 400 die ik afgelopen weekend in Hengelo bij de rally heb gespot.. Iemand enig idee of dit een originele is? Had wel een 5-gaats onderstel..
Hier een foto van een dikke B 400 die ik afgelopen weekend in Hengelo bij de rally heb gespot.. Iemand enig idee of dit een originele is? Had wel een 5-gaats onderstel..
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 5 nov 2012 #1.090 Gisteren met de rally in Hengelo een Ascona A :thumb
D Dr.Ed Komt hier geregeld 6 nov 2012 #1.091 @egje wrote:@PeterNoFear wrote:B ascona, stond gisteren en vandaag in Damwoude. Een zwarte sport 2.0E toevallig, die heb ik toevallig ook gezien ,toen ik op vakantie naar Dokkum ging. Kenteken begon met HB. :wors Denk het wel, rij er bijna dagelijks langs en dan staat íe meestal keurig in het parkeervak.
@egje wrote:@PeterNoFear wrote:B ascona, stond gisteren en vandaag in Damwoude. Een zwarte sport 2.0E toevallig, die heb ik toevallig ook gezien ,toen ik op vakantie naar Dokkum ging. Kenteken begon met HB. :wors Denk het wel, rij er bijna dagelijks langs en dan staat íe meestal keurig in het parkeervak.
G Ghanz Forumbewoner 6 nov 2012 #1.092 vanmiddag in Lutten, waar..?? Lutten !! vaal rode ascona B. kon nog net de kont herkennen stond naast woonhuis geparkeerd. Niet bij het huis met de Manta rog op de gevel king:
vanmiddag in Lutten, waar..?? Lutten !! vaal rode ascona B. kon nog net de kont herkennen stond naast woonhuis geparkeerd. Niet bij het huis met de Manta rog op de gevel king:
M McLambo Hoort bij de inboedel 7 nov 2012 #1.093 Ja, ook gespot! (ik stond naast jullie, met de cowboy hoed ) Van wie is deze beauty? Ik heb namelijk een aantal vragen ivm met mijn eigen project
Ja, ook gespot! (ik stond naast jullie, met de cowboy hoed ) Van wie is deze beauty? Ik heb namelijk een aantal vragen ivm met mijn eigen project
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 8 nov 2012 #1.094 Gespoten bij Erwin Peters dus wie weet, weet Erwin meer
S stekeltje Lid 11 nov 2012 #1.095 Die zag ik vanmiddag ook rijden in Wageningen op de rondweg zo te zien was die verlaagt aan de voorkant.[/quote] @manta_dennis wrote:Afgelopen zaterdagmorgen in Wageningen op de Nijenoordallee een gele A-voyage gespot. Was rond de klok van 09.00 uur. kan kloppen is van mij en woon in wageningen en ja hij is aan de voorkant verlaagd 4 cm om precies te zijn
Die zag ik vanmiddag ook rijden in Wageningen op de rondweg zo te zien was die verlaagt aan de voorkant.[/quote] @manta_dennis wrote:Afgelopen zaterdagmorgen in Wageningen op de Nijenoordallee een gele A-voyage gespot. Was rond de klok van 09.00 uur. kan kloppen is van mij en woon in wageningen en ja hij is aan de voorkant verlaagd 4 cm om precies te zijn
R rvkasper Komt weleens kijken 13 nov 2012 #1.096 21 oktober bij de offroad in geesteren een bruine 4 deurs b ascona gespot met aanhanger.reed er op de motor langs.
21 oktober bij de offroad in geesteren een bruine 4 deurs b ascona gespot met aanhanger.reed er op de motor langs.
R Robbie1974 Komt hier geregeld 27 nov 2012 #1.097 Blauwe Ascona B met zwarte motorkap bij Nieuwleusen.
R Robbie1974 Komt hier geregeld 28 nov 2012 #1.098 Alrik's opel ascona B gespot in de buurt van Dalfsen.
V voederbiet Loopt hier de deur plat 30 nov 2012 #1.100 dat is volgens mij de oude ascona van henk 400