G Ghanz Forumbewoner 19 mrt 2012 #961 gister en eergister nog een mooie ascona B gespot :mrgreen: :wub
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 18 okt 2012 #964 @Bavel wrote:Vandaag bij 100% Tuning in de Ahoy Rotterdam Haha, die is van m`n maatje huub! is een 1.2S maar ik probeer m er nog van te overtuigen dat ie mijn 2.0 moet overbouwen :vertag
@Bavel wrote:Vandaag bij 100% Tuning in de Ahoy Rotterdam Haha, die is van m`n maatje huub! is een 1.2S maar ik probeer m er nog van te overtuigen dat ie mijn 2.0 moet overbouwen :vertag
W wingersv Post best veel 5 mrt 2012 #966 vanmiddag een grijze c met volgens mij mistlampen op de bumper, in het centrum van voorthuizen. iemand van hier?
vanmiddag een grijze c met volgens mij mistlampen op de bumper, in het centrum van voorthuizen. iemand van hier?
C commo79 Lid 1 apr 2012 #967 heb er ook een paar gespot achter mien huus maar dan wel meer dan 25 jaar geleden haha vond de foto toevallig van de week
heb er ook een paar gespot achter mien huus maar dan wel meer dan 25 jaar geleden haha vond de foto toevallig van de week
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 19 mrt 2012 #968 Donkergroen Metallic Ascona B gespot in zaandam bij het station om 16:00! Mooie glans zo in de zon!
G Ghanz Forumbewoner 19 mrt 2012 #970 gister en eergister nog een mooie ascona B gespot :mrgreen: :wub
E Eamane Post best veel 3 apr 2012 #975 Zeer strakke Ascona bij de Heining Hobbyhal in Amsterdam vandaag:
C commo79 Lid 1 apr 2012 #976 heb er ook een paar gespot achter mien huus maar dan wel meer dan 25 jaar geleden haha vond de foto toevallig van de week
heb er ook een paar gespot achter mien huus maar dan wel meer dan 25 jaar geleden haha vond de foto toevallig van de week
M Makko Loopt hier de deur plat 4 apr 2012 #977 Toppie !!! Er rijden dus nog een ruim aantal B'tjes rond... :wors