Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag op de markt in Valkenswaard 2 B-ascona's gespot. 1 witte stond op een oprijwagen, de andere was oranje en reed er een achter aan. Er waren ook een paar volvo's en een C-kadett bij.
Vermoed dat ze een dagje Zolder hebben gedaan want er zat bij elke
auto een rolkooi in helaas geen foto's. Maar ze waren van opel team oost.
Kenteken witte: hj-54-ht
Kenteken oranje: 30-uk-31
die oranje ken ik wel was geen dagje zolder maar dagje Valkenswaard rally examen
Vanmiddag op de A35 ter hoogte van Jan Boomkamp (staat altyd zo mooi uitgesnoeid in de heg daar) aan de andere kant van de snelweg (volgens mij ging ie de snelweg af) een Zwarte B ascona SPORT. :thumbup
Bij Enschede dacht ik zo ongeveer
Ik reed dus aan de Jan Boomkampkant met een witte a ascona.
Vandaag op de markt in Valkenswaard 2 B-ascona's gespot. 1 witte stond op een oprijwagen, de andere was oranje en reed er een achter aan. Er waren ook een paar volvo's en een C-kadett bij.
die oranje ken ik wel was geen dagje zolder maar dagje Valkenswaard rally examen
Even het juiste plaatje erbij Die witte was van een andere examen kandidaat die vlgs mij de auto leende, de auto zelf was van Dolf Dekking en had de achterkant wat verbouwd op de baan.
Ik zie het, hij rijd goed die oranje :thumbup :thumbup motor trekt als een beer en loopt echt goed.
Die schade van de witte zat bij het achterpaneel, de hele achterplaat was losgekomen inclusief de lichten, op zich zal je het niet vlot opvallen als deze voorbij komt.
Even het juiste plaatje erbij Die witte was van een andere examen kandidaat die vlgs mij de auto leende, de auto zelf was van Dolf Dekking en had de achterkant wat verbouwd op de baan.
mooie he henk haha en nog gefeliciterrd met het halen van je rally examen
Ik zie het, hij rijd goed die oranje :thumbup :thumbup motor trekt als een beer en loopt echt goed.
Die schade van de witte zat bij het achterpaneel, de hele achterplaat was losgekomen inclusief de lichten, op zich zal je het niet vlot opvallen als deze voorbij komt.
Die oranje is ook wel leuk om te zien. Zou die ascona wel willen maar ja geld he
Maar met welke auto heb jij dan je rally examen gehaald?