J Juffer1 Hoort bij de inboedel 9 apr 2012 #21 Verder dan het bouwjaar en het model ga je ook niet komen, de rest van de info zie je pas als je de OP-com ook op je auto aansluit. Daar vanuit leest hij de gegevens uit en kan je ook pas de opties zien
Verder dan het bouwjaar en het model ga je ook niet komen, de rest van de info zie je pas als je de OP-com ook op je auto aansluit. Daar vanuit leest hij de gegevens uit en kan je ook pas de opties zien
I iquick Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #22 Ik zit in rotterdam op school maar mijn op-com ligt in een andere land, vriend is em vergeten anders had ik je geholpen :sleeping
Ik zit in rotterdam op school maar mijn op-com ligt in een andere land, vriend is em vergeten anders had ik je geholpen :sleeping
I iquick Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #23 Ik zit in rotterdam op school maar mijn op-com ligt in een andere land, vriend is em vergeten anders had ik je geholpen :sleeping
Ik zit in rotterdam op school maar mijn op-com ligt in een andere land, vriend is em vergeten anders had ik je geholpen :sleeping