OPC1 voorbereiding trekhaak

dj_lifestyle

Post weinig
Ik heb op mijn OPC1 de voorbereiding voor een trekhaak zitten, de steunen en stalen balk achter de bumper zit er, maar verder dan weer niks, geen kabels ed.

Wat heb je aan een halve trekhaak? extra gewicht ofzo?

Misschien een idee om deze eraf te halen gewoon? Scheelt een redelijk gewicht ook.

Zijn er nog meerdere die dit hebben eigenlijk?

@relaxie wrote:Haha nee joh dat is niet voor een trekhaak dat heeft iedere opc daar zitten achter je achterbumper zeker

jah idd achter je achterbumper. een stootbumper ofzo dan? Hij zit op dezelfde plek als de trekhaak lijkt me :P

De balk zit enkel op de opc II en is meer voor wegligging niet echt voor versteveging.

En het is gewoon een trekhaakbalk zonder bevestegingspunten voor kogel en stekkeraanluiting.

@Haasje17 wrote:De balk zit enkel op de opc II en is meer voor wegligging niet echt voor versteveging.

En het is gewoon een trekhaakbalk zonder bevestegingspunten voor kogel en stekkeraanluiting.

+1

En zorgt dat je OPC niet met zijn kontje gaat zwaaien bij gas los in een snelle bocht.

dat doet een "normale "Astra wel namelijk :jerry

Edit: hij zit ook standaard op de OPC 1 :vertag

zit / kan niet op de coupe. Dan zul je een normale trekhaak moeten kopen voor de coupe welke een afneembare kogel heeft.

Foto-8UJJWTZG-D.jpg

haha, van de week vers gemaakt ;)

Altijd tussen de werkzaamheden even wat foto's knippen

Heb het ''kippengaas'' uit mijn achterbumper gehaald en vervangen voor zwart ABS met grotere maas

Terug
Naar boven