OPC / Insignia meeting

hey mense even van boven zetten mss nog geinterseerd .

andere modellen mogen ook gerust langs komen op onze vriendschappeijke samen komst

bij genoeg animo gaan we zorgen voor een ander leuk idee voor de volgende keer .

heel erg leuk dat je er ook bij zal zijn . wij gaan deze zondag naar de Brunssum opel meeting . je kan ons daar ook treffen met een aantal mooie opels

wij zijn met onze jongens vandaag daar geweest met . een kadett d een insigni diesel insignia opc . vectra gts opc . en daar nog 3 nieuwe mense leren kennen astra h opc en 2 vectra c st opc 's .

leuke samenkomst .

@koenie in het meeting topic kon je alle info vinden hier op het opel forum

okee wij verwachten je bij onze samenkomst kom gerust iets zeggen .

en voeg u toe in onze groep op fb . kan je altijd mee rijden of samen opel gekte mee maken

ja als ik zo mijn fb lijst zie en dan hoor en zie wat er allemaa zou komen wss . dan denk ik dat we wel een kwalitatief mooi deelnemers veld gaan samen krijgen .

ik post hier een week voor de samenkomst een mooi gedetaileerd route uitleg . zodat de jongens de weg vlot zullen vinden . als ook plaatsen we pijltjes en opel vlaggen aan de voorkant van het domein . waar jullie over de kasseien brug moeten passeren .

ik kan alleen maar zeggen als op dze ocatie het zonneke schijnt . kan ik de thuis blijvers alleen maar zeggen zonden mense .

toplocatie met rust en mooi omgeving plaats genoeg om foto's te maken de locatie dient zich er absoluut voor .

je zal hier wss wel gaan lezen of foto's zien maar het zo leuker zijn als jou wagen er ook bij staat . we hebben een heel mooie verharde gras parking . met een zeer mooie inrit naar het terrein toe

zal proberen dit weekend foto's te maken en jullie een inpressie e geven waar je terrecht komt

aaan alle mense die 25 mei gaan langs komen .

Waar : adbijsite herkenrode.

Herkenrodeabdij 4

3511 kuring belgie

Bereikbaar via navigatie zolderse kiezel 7

Herkenrodedreef 63

3511 kuringen .

zie bijgevoegd routeplannetje . er zal opel reclame zichtbaar hangen . en deelnemers dienen over de kasseien brug te rijden e dit korte tijd te volgen .

Wanneer : 25 mei 2014

13uen 18 u

Gratis inkom

Drank en eten : deze is verkrijgbaar op wandelafstand , in het fietscafe van de abdijsite .

Waar ook de sanitaire voorziening is . eventueel voor de grote hongerige . is er binnen een straal van 3 km een restaurant lunch garden of

Mc donalds .

Vereisten : het gaat over opel insignia’s en alle opc modellen .

We komen op een rustig gelegen natuurplaats . gelieve geen afval achter te

Laten . en respecteer de mede mensen die niet naar het event komen .

Tips : de locatie ligt op een mooie historisch plaats . waar vrouw en kind mss ook van

Kunnen genieten .

De weg naar de standlaatsen is aangelegd in kleine kasseien . “opgelet voor de laag

Rijders.

De wegen zijn vlot bereidbaar en zonder al te grote putten .

Dan heten wij jullie als crew heel erg welkom .

hier bij plaats ik het route plannetje en elke impressie van een aantal weken terug vandaag was te nat om mooie foto's

zo hebben jullie eenlichte impressie van waar we jullie terrecht gaan brengen . en hoe de ondergrond van het parkeer terrein er uit zal zien . gras maar met verharde grasdallen onder . zodat we nooit in de modder hopelijk niet hoeven staan .

Deze morgend mijn interieur gepoetst en deze avond de auto gepoetst en mooi droog binnen gezet. Komt niet meer uit de garage voor morgenmiddag :lol:

Terug
Naar boven