C camper Komt hier geregeld 17 feb 2012 #1 gaat ik straks naar harrachov wintersport kijkken of hij het haalt niet veel vertrouwen meer in opels groetejs kees
gaat ik straks naar harrachov wintersport kijkken of hij het haalt niet veel vertrouwen meer in opels groetejs kees
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 17 feb 2012 #6 Haha, heerlijk zo op de vrijdag avond. Succes met de rit... :jerry
M Mr-T-Opel-Astra-G Komt hier geregeld 17 feb 2012 #7 @soepkiepe wrote:en hier voor maak je een topic aan? Persoonlijk had ik dit in de Wat heb jij vandaag aan je ... Gedaan topic. anyways laat ze smaken maat.
@soepkiepe wrote:en hier voor maak je een topic aan? Persoonlijk had ik dit in de Wat heb jij vandaag aan je ... Gedaan topic. anyways laat ze smaken maat.
A astraTD Forumbewoner 17 feb 2012 #8 @camper wrote:gaat ik straks naar harrachov wintersport kijkken of hij het haalt niet veel vertrouwen meer in opels groetejs kees Of jij??? let maar op met lawines.
@camper wrote:gaat ik straks naar harrachov wintersport kijkken of hij het haalt niet veel vertrouwen meer in opels groetejs kees Of jij??? let maar op met lawines.
C camper Komt hier geregeld 17 feb 2012 #13 tja dacht ik ook maar hoop dat de olielekkage toch echt weg blijft anders heb ik een zwaar probleem
wim-v6 Forumbewoner 17 feb 2012 #14 Je zegt Carterbuis gescheurd?? Welke, de metalen van beneden naar boven???
C camper Komt hier geregeld 17 feb 2012 #15 heb eerst een nieuwe pakkig geplaats even weg geweest weer lekken iets minder als de eerste keer en gasklepsensor begaf het ook ook even gemaakt e weer olie lekkage pijp er onder uit gedraaid gelast de naad pakking geknipt plus de orginele er tussen kit er aan en nu maar hopen dat het weg blijft zit ik nu niet op tewachten snapje maar we zien wel
heb eerst een nieuwe pakkig geplaats even weg geweest weer lekken iets minder als de eerste keer en gasklepsensor begaf het ook ook even gemaakt e weer olie lekkage pijp er onder uit gedraaid gelast de naad pakking geknipt plus de orginele er tussen kit er aan en nu maar hopen dat het weg blijft zit ik nu niet op tewachten snapje maar we zien wel
wim-v6 Forumbewoner 17 feb 2012 #16 Ligt aan je laskunsten, Dit pijpje heeft verder niet veel te lijden, en gaan dan ook zelfde kapot... Willem
Ligt aan je laskunsten, Dit pijpje heeft verder niet veel te lijden, en gaan dan ook zelfde kapot... Willem
wim-v6 Forumbewoner 17 feb 2012 #18 Metalen pijpje van Beneden naar de kop?? Dat is Weldegelijk Carterventilatie.. Willem
C camper Komt hier geregeld 17 feb 2012 #19 oke had die sugestie ook al en dan kan zo.n pijpje verekkes lekken maar bedankt wim hoe is het met de versnellingsbak af gelopen
oke had die sugestie ook al en dan kan zo.n pijpje verekkes lekken maar bedankt wim hoe is het met de versnellingsbak af gelopen
C camper Komt hier geregeld 17 feb 2012 #20 war voor oliedruk bouwd een motor op 3 bar toch was bij mijn oude omega wel weet jij dat