Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@speaker wrote:@Edvries wrote:Pure afgunst en jaloezie allom hier..... Duidelijk. En dat van de twee meest mislukte Vectra's hier, das wel weer tekenend.
Jammer dat het zo moet jongens, het was altijd zo gezellig.jammer hoor.
Zo te zien van eerste eigenaar en niet teveel km's dr op. Het rijgedrag is niet onomstreden en van de betrouwbaarheid van het spul durf ik niks te zeggen maar het is een mooi plaatje met mooie specs.
Persoonlijk wacht ik nog even af tot de Insignia met zelfde motor iets aantrekkelijker wordt. In duitsland zijn inmiddels al wat prettiger geprijsde exemplaren te vinden.
Zo te zien van eerste eigenaar en niet teveel km's dr op. Het rijgedrag is niet onomstreden en van de betrouwbaarheid van het spul durf ik niks te zeggen maar het is een mooi plaatje met mooie specs.
Persoonlijk wacht ik nog even af tot de Insignia met zelfde motor iets aantrekkelijker wordt. In duitsland zijn inmiddels al wat prettiger geprijsde exemplaren te vinden.