Op Ebay/MP gevonden :

nja afspreken kan natuurlijk ook, maar heb wel vrij weinig tijd.

Of misschien eens een groepsafspraak? met alle vectra's ;-) lijt me wel eens leuk om te doen maar vrij moeilijk om te organiseren denk ik zo,.. ;-)

sander zijne heb ik al gezien op foto's,.. heb je een link naar jouw foto's?

[rquote=1899719&tid=98948&author=drempelvrees]Niet duur en weinig kilometers : Opel Vectra 2006 Zwart 2.8 V6 Turbo, OPC uitvoering

Nieuw kenteken ,importje denk ik :hmmz

Als je op z'n site kijkt kun je denk ik kiezen; de OPC, of de complete rest van zijn voorraad die die heeft staan :jerry:jerry

[rquote=1899834&tid=98948&author=ahrend][rquote=1899719&tid=98948&author=drempelvrees]Niet duur en weinig kilometers : Opel Vectra 2006 Zwart 2.8 V6 Turbo, OPC uitvoering

Nieuw kenteken ,importje denk ik :hmmz

Als je op z'n site kijkt kun je denk ik kiezen; de OPC, of de complete rest van zijn voorraad die die heeft staan :jerry:jerry[/rquote]

waarvan driekwart al verkocht is :P

[rquote=1903676&tid=98948&author=speaker]voornamelijk Signums!

Is best wel in vreselijke staat, zo te zien !! :thumbdown[/rquote]

Stoelen 0 km gemaakt,alleen hebben ze wel in die aanhanger gefrot gezeten schat ik zo,wat een zooi :thumbdown:thumbdown

[rquote=1904319&tid=98948&author=Opel4all]20 Inch Insignia OPC Bi-Color Velgen :D ;)

Groetjes, Joche[/rquote]

Hij heeft al een serieus bod van een echte liefhebber, wel 200,-:wtf:wtf

De verkoper zal wel flink zitten te twijfelen wat ie nou moet doen:agent

[rquote=1904391&tid=98948&author=ahrend][rquote=1903676&tid=98948&author=speaker]voornamelijk Signums!

Is best wel in vreselijke staat, zo te zien !! :thumbdown[/rquote]

Stoelen 0 km gemaakt,alleen hebben ze wel in die aanhanger gefrot gezeten schat ik zo,wat een zooi :thumbdown:thumbdown[/rquote]

die ''deuken'' trekken er wel weer uit en een poetsbeurtje doet wonderen lijkt me:hmmz

Terug
Naar boven