S sw_reijnders Forumbewoner 31 jan 2009 #163 origineel gepost door Martijn Drenth Het is natuurlijk ook alleen voor de "happy few" jaahaa maaruuuuh van mijn mooie donkerblauwe onyx staan inmiddels ZAT foto's hier. maaruuuuh waar zijn die van jou
origineel gepost door Martijn Drenth Het is natuurlijk ook alleen voor de "happy few" jaahaa maaruuuuh van mijn mooie donkerblauwe onyx staan inmiddels ZAT foto's hier. maaruuuuh waar zijn die van jou
M Martijn Drenth Lid 31 jan 2009 #164 Die wou ik vandaag maken, echter de buurman vond het nodig om tegels te gaan slijpen. Dus morgen WEER de auto wassen en dan zal ik even een paar foto's maken. Heeft er iemand nog zonneschermen op maat gevonden voor een B station?
Die wou ik vandaag maken, echter de buurman vond het nodig om tegels te gaan slijpen. Dus morgen WEER de auto wassen en dan zal ik even een paar foto's maken. Heeft er iemand nog zonneschermen op maat gevonden voor een B station?
S speaker Hoort bij de inboedel 31 jan 2009 #165 origineel gepost door Martijn Drenth Die wou ik vandaag maken, echter de buurman vond het nodig om tegels te gaan slijpen. Dus morgen WEER de auto wassen en dan zal ik even een paar foto's maken. Heeft er iemand nog zonneschermen op maat gevonden voor een B station? Zonnescherm????????????????
origineel gepost door Martijn Drenth Die wou ik vandaag maken, echter de buurman vond het nodig om tegels te gaan slijpen. Dus morgen WEER de auto wassen en dan zal ik even een paar foto's maken. Heeft er iemand nog zonneschermen op maat gevonden voor een B station? Zonnescherm????????????????
S sw_reijnders Forumbewoner 31 jan 2009 #166 origineel gepost door Martijn Drenth Die wou ik vandaag maken, echter de buurman vond het nodig om tegels te gaan slijpen. Dus morgen WEER de auto wassen en dan zal ik even een paar foto's maken. Heeft er iemand nog zonneschermen op maat gevonden voor een B station? ow moooooooi, wij wachten in spanning af maar wat voor zonnescherm bedoel je? van die mooie geblindeerde ramen bedoel je zeker :jerry
origineel gepost door Martijn Drenth Die wou ik vandaag maken, echter de buurman vond het nodig om tegels te gaan slijpen. Dus morgen WEER de auto wassen en dan zal ik even een paar foto's maken. Heeft er iemand nog zonneschermen op maat gevonden voor een B station? ow moooooooi, wij wachten in spanning af maar wat voor zonnescherm bedoel je? van die mooie geblindeerde ramen bedoel je zeker :jerry
S speaker Hoort bij de inboedel 1 feb 2009 #167 Voor de Vectra C rijder : Mooi creme leder interieur !! 599 euro !! Nu kopen !! Bitte entschuldigen Sie die Störung...
Voor de Vectra C rijder : Mooi creme leder interieur !! 599 euro !! Nu kopen !! Bitte entschuldigen Sie die Störung...
S speaker Hoort bij de inboedel 1 feb 2009 #168 En een zwart leder interieur voor een Vec B. NU KOPEN : 250 EURO !! ( zijn alleen 2 stoelen en de bank ! ) Bitte entschuldigen Sie die Störung...
En een zwart leder interieur voor een Vec B. NU KOPEN : 250 EURO !! ( zijn alleen 2 stoelen en de bank ! ) Bitte entschuldigen Sie die Störung...
S speaker Hoort bij de inboedel 1 feb 2009 #169 En nog eentje voor een Vec B incl deurpanelen. Nog 1 dag te gaan ! Bitte entschuldigen Sie die Störung...
En nog eentje voor een Vec B incl deurpanelen. Nog 1 dag te gaan ! Bitte entschuldigen Sie die Störung...
M Martijn Drenth Lid 1 feb 2009 #170 Blinderen is ook een optie. Echter, is blauwe folie of zwarte folie mooire bij een blauwe auto. Zonnescherm: bij Seddes automotive hebben ze zonneschermen op maat. Echter niet voor de Vec B. Saab heeft 'plak' zonneschermen met logo. Is natuurlijk mooier dan die dingen met een zuignap (die loslaat).
Blinderen is ook een optie. Echter, is blauwe folie of zwarte folie mooire bij een blauwe auto. Zonnescherm: bij Seddes automotive hebben ze zonneschermen op maat. Echter niet voor de Vec B. Saab heeft 'plak' zonneschermen met logo. Is natuurlijk mooier dan die dingen met een zuignap (die loslaat).
S speaker Hoort bij de inboedel 1 feb 2009 #171 Voor de station zal je geen passende schermen vinden. Heb ik nl. ook al eens gezocht !!
S sw_reijnders Forumbewoner 1 feb 2009 #173 heeey martijn!!!! :wors:wors:wors:wors en zwarte folie natuurlijk!!!
E Edvries Loopt hier de deur plat 1 feb 2009 #175 waar is die foto genomen van die station, op zn BC is het echt koud buiten......
wim-v6 Forumbewoner 1 feb 2009 #176 origineel gepost door Edvries waar is die foto genomen van die station, op zn BC is het echt koud buiten...... -2 valt wel mee toch.. Willem
origineel gepost door Edvries waar is die foto genomen van die station, op zn BC is het echt koud buiten...... -2 valt wel mee toch.. Willem
S sw_reijnders Forumbewoner 3 feb 2009 #178 ASTRA coupe TURBO vellegies EN het is zomaar eens NET over de grens. ook HEEL gunstig. Bitte entschuldigen Sie die Störung...
ASTRA coupe TURBO vellegies EN het is zomaar eens NET over de grens. ook HEEL gunstig. Bitte entschuldigen Sie die Störung...
G GTS Power Hoort bij de inboedel 4 feb 2009 #179 tech 2 uitleesapparaat 25 euries http://link.marktplaats.nl/226726135
S sw_reijnders Forumbewoner 4 feb 2009 #180 origineel gepost door gts power tech 2 uitleesapparaat 25 euries http://link.marktplaats.nl/226726135 heb ook zo'n dingetje, maar krijg het nog niet echt aan de praat. Maar dat kan ook aan vista liggen. 25 euro is trouwens niet extreem goedkoop hoor. voor die prijs komen ze zo'n beetje allemaal op ebay vanuit china.
origineel gepost door gts power tech 2 uitleesapparaat 25 euries http://link.marktplaats.nl/226726135 heb ook zo'n dingetje, maar krijg het nog niet echt aan de praat. Maar dat kan ook aan vista liggen. 25 euro is trouwens niet extreem goedkoop hoor. voor die prijs komen ze zo'n beetje allemaal op ebay vanuit china.