Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mocht er iemand een adresje hebben in Nederland dan hoor ik het graag, op marktplaats staan ze wel maar de verkoper heeft er de ballen verstand van en hij vraagt het dubbele van ebay
alle oude goede worden automatisch geupdate naar 1.39, je kan voor een oude dus versie 1.33 maar ook 1.39 gebruiken, voor zover ik het gelezen heb is het enige verschil dat e nieuwe modellen insignia en astra J zijn toegevoegd maar de oude blijvennog steeds benaderbaar.
Mocht iemand anders het beter weten hoor ik dat graag.
als het goed is kent enkel de laatste software de insignia en astra J, ik kwam ergens tegen dat als je dus een auto hebt van voor 2008 het niet uitmaakt welke versie opcom je hebt.
De verkoper gaf aan dat hij hem niet in het Nederlands kon leveren, kan ik gewoon de software gebruiken die hier op de site staat (Opcom china clone 08 2010.zip)? Of gaat het dan fout?!