origineel gepost door Spacejam
origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door McLambo
origineel gepost door yzf1kr
Vandaag nog even wat dingen aangepast:
- Regensensor uitgeschakeld, dat ding werkt toch voor geen meter. Rij nu met variabele interval, veel prettiger.
- Dagrijlicht ingeschakeld (Standje 4: Standaard Opel) in het voorjaar zet ik hem wel weer uit.
- Benzine verbruik bijgsteld, ik heb hem nu binnen 1% van werkelijkheid. Beter lukt niet, want de meter is niet echt constant.
- Wielomtrek aangepast ivm winterbanden.
Blijft leuk speelgoed die OPCOM.
Wat is precies het probleem met je regensensor? Bij mij werkt ie dan weer uitstekend. Heb hem altijd op standje 2 van de 4 staan.
Ik heb die optie van dagrijlicht ook zien staan.
Wat doen de verschillende standen?
De regensensor heeft naar mijn mening een beetje te veel een eigen wil. Bij 2 druppels regen beint hij al te wissen, en als op het andere moment je hele ruit vol zit met spatwater doet hij niets.
Nou moet ik toegeven dat ik mijn ruitenwissers ook erg weinig gebruik tov anderen. Als ik hem op de interval heb staat, hebben anderen hem al vaak op de orkaanstand. Maar ik heb liever wat druppels op de ruit dan gezwabber voor mijn ogen.
Standje 1 van de interval bevalt me op dit moment erg goed.
probeer je voorruit eens goed te ontvetten, dat wil ook nog wel eens adhd werk van een regensensor veroorzaken.
Ik heb de laatste tijd een paar keer mijn ingebouwde regensensor proberen te activeren maar hier lijkt toch een kleine bug in op-com te zitten. Als hij op niet-aanwezig staat werkt hij goed, zet je hem op aanwezig werkt hij niet.
En dan na het ontvetten, goed behandelen met Rain-X. Dat is echt een superproduct, zeker nu we de winterperiode weer in gaan, met veel regen, sneeuw, en veel vuil vanaf het wegdek.