Op Com radio uitleren

Dillenvd

Post weinig
Hallo allemaal,

Is er iemand die een simpele uitleg of How-to heeft / kan typen voor het uitleren van je autoradio met een OpCom?

Ik ga een nieuwe autoradio aanschaffen en wil mijn huidige CD30 MP3 in de verkoop zetten, vandaar de vraag.

Ik wil hem laten uitleren met OpCom bij StefanDTI, daar woon ik vlakbij.

Alle tips en antwoorden zijn welkom!

Danku

Dillen,

Controleer even je pb, daar heb ik eea in uitgelegd.

Als je een zendai radio gaat plaatsen hoef je overigens je radio niet uit te leren tenzij je deze wil gaan verkopen.

Gr. Arjan

@Juffer1 wrote:Dillen,

Controleer even je pb, daar heb ik eea in uitgelegd.

Als je een zendai radio gaat plaatsen hoef je overigens je radio niet uit te leren tenzij je deze wil gaan verkopen.

Gr. Arjan

Ik reageer hier maar even. Juffer1, ik heb je een pm gestuurd met de vraag hoe ik de radio kan afmelden en een nieuwe radio kan aanmelden. Helaas heb ik geen reactie mogen ontvangen van je.

Volgens mij moet je bij EHU de diebstahlbeveiligung eerst deactiveren, de radio eruit halen en dan de nieuwe erin en dan beveiliging weer activeren. Klopt deze procedure?

Alvast bedankt.

Grt. Yxl

Iemand voor mij wat uitleg?

is het gewoon?:

Carroserie/UEH dan antidiefstal deactiveren.

Carroserie/Diplay(TID,GID ed) dan antidiefstal deactiveren voor je scherm

Of moet ik bij het imobiliser menu zijn?

Nee,

Je moet in de entertainment menu zijn en daar het daar deactiveren.

Dan zegt het scherm "display safe" en is je radio uitgeleerd.

Thx! Dat bedoelde ik met ueh, maar zoals jij zegt iest van entertainment unit (radio) en dan nog display uitleren..

hoi

mijn display geeft ok display safe aan en nu wil ik daar een nieuwe radio ncdc2013 in zetten weet iemand hoe k die kan inleren met opcom

mvg marcel

Terug
Naar boven