O opelsteef Lid 14 apr 2016 #1 Ik wil graag twee zaken aangepast hebben bij mijn astra h station. - altijd mijn verlichting aan - navigatie cd70 cid ook rijdend kunnen instellen Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Wie heeft er in de omgeving van Alkmaar een op com?
Ik wil graag twee zaken aangepast hebben bij mijn astra h station. - altijd mijn verlichting aan - navigatie cd70 cid ook rijdend kunnen instellen Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Wie heeft er in de omgeving van Alkmaar een op com?
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 14 apr 2016 #2 Opcom vragen graag in het Opcam deel plaatsen. Bericht verplaatst
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 16 apr 2016 #3 ik heb opcom werk in hhw, maar weet niet hoe je dat aan moet zetten... als je dit gedaan wilt hebben en je weet hoe het moet, kunnen we even kijken
ik heb opcom werk in hhw, maar weet niet hoe je dat aan moet zetten... als je dit gedaan wilt hebben en je weet hoe het moet, kunnen we even kijken
Opeltje17 Forumbewoner 16 apr 2016 #4 Eerste kan je instellen in de UEC en de REC dmv de securitycode. Laatste kan alleen dmv de tech-2
B Banjerrr Komt weleens kijken 17 apr 2016 #6 Je kan ook ZakhooiTM even een pbtje sturen, hij zit ongeveer 3 kwartier van je vandaan maar kan je er denk ik wel prima mee helpen.
Je kan ook ZakhooiTM even een pbtje sturen, hij zit ongeveer 3 kwartier van je vandaan maar kan je er denk ik wel prima mee helpen.