Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
opcom in het engels[quote quote=18342711]Ik wil ook graag nl software van een obd2 engels is bar slecht van mij…dus wie ken mij de nl verschaffen sorry engels downloaden via browser
Ik heb ook de Op-Com clone binnengekregen en dus ook niet werkend kunnen krijgen helaas. Heb net 1.64 gedownload gekregen maar ik heb daar een wachtwoord voor nodig. Wie kan me daaraan helpen?
[quote quote=18342970]Ik heb ook de Op-Com clone binnengekregen en dus ook niet werkend kunnen krijgen helaas. Heb net 1.64 gedownload gekregen maar ik heb daar een wachtwoord voor nodig. Wie kan me daaraan helpen?
stuur maar pm
[quote quote=18344437]Ik heb de software van pjotter gehad maar ik heb tot nu toe geen wachtwoord hoeven invullen….en waar zou dat moeten ingevuld worden dan
[/quote]
't .rar bestand zelf is beveiligd met een wachtwoord.
het wachtwoord van de .rar bestand op mega.nz is "autoprofessionals.org" (zonder hoofdletter en aanhalingtekens) deze download is de 2014 versie in het Engels
Mocht er iemand de 2014/2016 versie hebben in het Nederlands, let me know