P pietv6 Komt weleens kijken 26 dec 2013 #1 hallo, ik heb een op-com gekocht software had ik al. maar nu kan ik alleen foutcodes uitlezen en resetten en ik wil de meetwaardeblokken zien. Nu heb ik de op-com even open geschroefd en op pin 2 , 9 , 10 en 13 zit niks. Heb ik nu de verkeerde op-com? gr.piet
hallo, ik heb een op-com gekocht software had ik al. maar nu kan ik alleen foutcodes uitlezen en resetten en ik wil de meetwaardeblokken zien. Nu heb ik de op-com even open geschroefd en op pin 2 , 9 , 10 en 13 zit niks. Heb ik nu de verkeerde op-com? gr.piet
wim-v6 Forumbewoner 31 dec 2013 #3 heb nog nooit een Op-COm open geschroefd. maar niet alle pinnen zijn DATA-bussen. Zitten er in je auto wel Pinnen op die plekken dan?? Bij mij niet in ieder geval.. Willem
heb nog nooit een Op-COm open geschroefd. maar niet alle pinnen zijn DATA-bussen. Zitten er in je auto wel Pinnen op die plekken dan?? Bij mij niet in ieder geval.. Willem
P pietv6 Komt weleens kijken 1 jan 2014 #4 misschien handig om er bij te zeggen dat het om een calibra x20let uit 95 gaat dus tech 1
wim-v6 Forumbewoner 1 jan 2014 #5 X20LET, dan ben je de aller enigste met dit motortype. Zal haast om een C20LET gaan denk ik. Daar kan je met de OP-Com geen waarden mee uitlezen inderdaad Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
X20LET, dan ben je de aller enigste met dit motortype. Zal haast om een C20LET gaan denk ik. Daar kan je met de OP-Com geen waarden mee uitlezen inderdaad Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
P pietv6 Komt weleens kijken 1 jan 2014 #6 sorry c20let ja. is niet handig om op nieuwjaars nacht te reageren :wors hoe zou ik wel de waardes kunnen zien?
sorry c20let ja. is niet handig om op nieuwjaars nacht te reageren :wors hoe zou ik wel de waardes kunnen zien?
T theunm Loopt hier de deur plat 1 jan 2014 #7 lukt alleen als tech 1 tester van opel hebt. bij mijn weten is er geen cloon tester voor beschikbaar. de auto heeft een voorloper van obd als technologie. en wat je er aan info uit kunt krijgen is zeer beperkt
lukt alleen als tech 1 tester van opel hebt. bij mijn weten is er geen cloon tester voor beschikbaar. de auto heeft een voorloper van obd als technologie. en wat je er aan info uit kunt krijgen is zeer beperkt
P pietv6 Komt weleens kijken 1 jan 2014 #8 Met een verloopkabel kan je nog steeds alleen uit lezen. Weet iemand waar ik zo'n tester kan krijgen ik zoek me rot
Met een verloopkabel kan je nog steeds alleen uit lezen. Weet iemand waar ik zo'n tester kan krijgen ik zoek me rot
T theunm Loopt hier de deur plat 1 jan 2014 #9 laat even weten waar deze in grotere getallen verkrijgbaar is denk dat er wel meer liefhebbers zijn