@SvenVectraB wrote:@iquick wrote:@SvenVectraB wrote:@gertjuh1968 wrote:in de adv staat dat je de opcom uit zoetermeer hebt .
deze heb ik ook, je kan gewoon China Clone gebruiken.
ik had er wel een cd bij.
deze heb ik nooit gebruikt.
en China Clone is ook in het nederlands.
ff google op China Clone dan vind je hem wel.
lukt het niet, ik heb hier China Clone op de hdd staan,
de ene zegt dat het niet gaat werken met de clone de andere weer wel,.. kga wachten op antwoordt van de verkoper ;-)
Je hebt de clone dus gaat werken, de software cd had ik er ook bij maar de software van op-com krijg je per mail gestuurd. En dat is ook de china clone pm me maar even dan kan je de software krijgen.
Heb idd een mail gehad met de link naar de china clone,. maar dit kan toch niet de manier zijn van verkopen hé,.. ik betaal tenslotte toch voor de cd-rom software.
maar soit, heb het net geinstaleerd.
Hoe begin ik nu het beste? kan ik ergens de codes op internet ofzo vinden?
Ik lees dat je snel verkeerd kan doen met de interface en wil zeker niets verkeerd doen.
alvast bedankt he mannen.
als er iemand is uit mijn buurt (hasselt belgie) die hem even wil gebruiken,.. kom maar af ;-)
Je betaalt voor de interface, cd is bijzaak. Over welke codes heb je het, foutcodes? Die kan je vinden op internet ja. Maar je kan ze ook hier stellen. Wat jou het beste uitkomt. Zolang je niks gaat veranderen, bijvoorbeeld van waardes dan is er ook niks aan de hand. En niet updaten ofzo dan word je opcom geblokkeerd blijf china-clone gebruiken en niks met de updates doen.
Galaxy Nexus Tapatalk