S shaktibiharie Post best veel 17 nov 2013 #3 Heel netjes... Alleen persoonlijk zou ik een maat grotere velgen gaan Maar dat is mij mening Maar voor derest erg gaaf vooral dat smoke achterlichten op een zwarte auto :thumb
Heel netjes... Alleen persoonlijk zou ik een maat grotere velgen gaan Maar dat is mij mening Maar voor derest erg gaaf vooral dat smoke achterlichten op een zwarte auto :thumb
S scrub29 Post best veel 17 nov 2013 #4 Ander interieur, klapspiegels werkend krijgen, irmscher uitlaat (duplex) en..... Haha
S scrub29 Post best veel 17 nov 2013 #5 Thx fit zijn de winterbanden, de zomervelgen liggen op zolder (originele gts velgen) wil ik vervangen door opc 18/19inch Thx
Thx fit zijn de winterbanden, de zomervelgen liggen op zolder (originele gts velgen) wil ik vervangen door opc 18/19inch Thx
S scrub29 Post best veel 17 nov 2013 #7 had eigenlijk bij show je vectra moeten staan kan ik dit verzetten?
J jraaf Hoort bij de inboedel 17 nov 2013 #8 :kewlpics :thumb Mooie Sedan. Juiste kleur met mooi chrome king: Groet jraaf
N nova.... Forumbewoner 17 nov 2013 #9 @scrub29 wrote:had eigenlijk bij show je vectra moeten staan kan ik dit verzetten? Hoeft je niet te verzetten je kan daar ook gewoon een foto plaatsen.. Mooie black painted vec :thumbup
@scrub29 wrote:had eigenlijk bij show je vectra moeten staan kan ik dit verzetten? Hoeft je niet te verzetten je kan daar ook gewoon een foto plaatsen.. Mooie black painted vec :thumbup
C CJX Post best veel 18 nov 2013 #10 Mooi hoor. Leuk om te zien hoe die standaard Elegance-velgen ineens heel anders ogen met een antraciet-kleur. :thumbup
Mooi hoor. Leuk om te zien hoe die standaard Elegance-velgen ineens heel anders ogen met een antraciet-kleur. :thumbup
S scrub29 Post best veel 18 nov 2013 #11 Ja echt he!!het komt misschien door de foto's maar ze zijn echt pikzwart haha