Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
haha het is niet zo moeilijk, 2 torx maatje 8 ofzo die eco kap eraf... en dan wel opassen met een bobine... dus niet te STRAK vast maken dan scheuren je omhulsels waar je boutje in gaat
vast is vast... het klemt zich ook al aardig aan je bougies... me oude bobine was op iedere verbinding kapot gescheurd door een opel monteur.. dus voorzichtig vast schroeven en je eco kap hoeft ook niet zo strak. jaja Geleerd van iemand!
en het is vooral het durven om zoiets los te maken als je maar wel alles netjes in een bakje doet zodat je niks kwijt raakt! en schoon terug plaatsen
WIM V6 WEET ALLES WAAAUWWWWW,,, zo gaaf om iemand zo bezig te zien en alles uit te leggen.. echt zo geweldig nu me uitlaat er nog onder en dan 4 stale velge dr op voor tijdelijk en dan me OPC 17 inch velgen laten repareren en spuiten Wajo
p.s als je bobine kapot is kost het 221,27 euro maarja je hebt hem wel nodig anders gaat je auto op 2 cilinders lopen en gek doen en stotteren en weinig kracht etc... wil je niet mee maken en zeker niet als een opel dealer geen tijd hebt voor je
nou het punt is hij rijd prima maar vanochtend en gisterochterd haperde hij een beetje op de snelweg zo nu en dan niet lang en vaak maar toch wel duidelijk voelbaar.
heb er nu ongeveer 200 kilometer weer opzitten en hij deed niks meer hij reed gewoon lekker soepel en bij de 130 trekt hij gewoon weer lekker door naar de 150 ik houd het in de gaten.