Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze kadett is oorspronkelijk gebouwd door een opel monteur in de buurt van Rotterdam. Ik ben deze kadett toen wezen halen samen met Mats (ascona20let). Deze kadett was zeer netjes op de motor ruimte na. De kadett is inmiddels verkocht aan iemand in tilburg. Maar volgens mij zit hij hier gewoon op het forum. Alleen geen idee wat zijn naam is.
Monteur uit Rottedam is Flowmaster op t forum (marcel)
origineel gepost door Bas_nl
Deze kadett is oorspronkelijk gebouwd door een opel monteur in de buurt van Rotterdam. Ik ben deze kadett toen wezen halen samen met Mats (ascona20let). Deze kadett was zeer netjes op de motor ruimte na. De kadett is inmiddels verkocht aan iemand in tilburg. Maar volgens mij zit hij hier gewoon op het forum. Alleen geen idee wat zijn naam is.
[rquote=1778218&tid=135097&author=hanzzz]origineel gepost door Mich
Misschien ligt het wel aan mij,
maar waarom zou je het veranderen
als het nu ook gewoon goed werkt?
Wel lezen he Mich, Ik wil de originele kachel terug plaatsen.
Of jij moet een geweldige oplossen hebben dat ik een kachel in mijn auto heb waarbij alle ventilatie kanalen werken en mijn dashboardkastje behouden blijft.[/rquote]
Zo'n oplossing heb ik wel voor je...
Plaats een 12v reis phone/haar phone in de kachel.
Ik heb het al eens gedaan en werkt perfect ben je voor 14 euries klaar..