K kevin87 Komt weleens kijken 15 dec 2010 #1 hallo opel-forumers, weet iemand soms of je dit kan laten instellen dat je mistlampen branden bij het openen van je vec? grtz
hallo opel-forumers, weet iemand soms of je dit kan laten instellen dat je mistlampen branden bij het openen van je vec? grtz
E Edvries Loopt hier de deur plat 15 dec 2010 #2 Ja dat kan. Met een speciale module. Er is ook een happy light module te koop. Google maar op happy light. Dan kan je nog veel meer leuks doen. Groet. Eric.
Ja dat kan. Met een speciale module. Er is ook een happy light module te koop. Google maar op happy light. Dan kan je nog veel meer leuks doen. Groet. Eric.
E Edvries Loopt hier de deur plat 15 dec 2010 #3 Ja dat kan. Met een speciale module. Er is ook een happy light module te koop. Google maar op happy light. Dan kan je nog veel meer leuks doen. Groet. Eric.
Ja dat kan. Met een speciale module. Er is ook een happy light module te koop. Google maar op happy light. Dan kan je nog veel meer leuks doen. Groet. Eric.
K kevin87 Komt weleens kijken 15 dec 2010 #4 kun je me soms een link geven? en waar moet je dit of waaraan plaatsen?
K kevin87 Komt weleens kijken 15 dec 2010 #5 kun je me soms een link geven? en waar moet je dit of waaraan plaatsen?
U Uniek Post best veel 15 dec 2010 #6 probeer deze maar:thumbup Wird geladen... als je via google op happy light zoeken krijg je een boel kerstversiering
probeer deze maar:thumbup Wird geladen... als je via google op happy light zoeken krijg je een boel kerstversiering
U Uniek Post best veel 15 dec 2010 #7 probeer deze maar:thumbup Wird geladen... als je via google op happy light zoeken krijg je een boel kerstversiering
probeer deze maar:thumbup Wird geladen... als je via google op happy light zoeken krijg je een boel kerstversiering
K kevin87 Komt weleens kijken 15 dec 2010 #8 kheb net een filmpje gezien als je afdraait dat je mistlamp voor een aantal seconden brand samen met je pinker.
kheb net een filmpje gezien als je afdraait dat je mistlamp voor een aantal seconden brand samen met je pinker.
K kevin87 Komt weleens kijken 15 dec 2010 #9 kheb net een filmpje gezien als je afdraait dat je mistlamp voor een aantal seconden brand samen met je pinker.
kheb net een filmpje gezien als je afdraait dat je mistlamp voor een aantal seconden brand samen met je pinker.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 15 dec 2010 #10 Rinuske heeft daar ook een module voor te koop:thumbup Sterker nog.......die heb ik zelf ook! Nog sterker.........die heb ik zelf gemaakt!!!
Rinuske heeft daar ook een module voor te koop:thumbup Sterker nog.......die heb ik zelf ook! Nog sterker.........die heb ik zelf gemaakt!!!
G GTS Power Hoort bij de inboedel 15 dec 2010 #11 Rinuske heeft daar ook een module voor te koop:thumbup Sterker nog.......die heb ik zelf ook! Nog sterker.........die heb ik zelf gemaakt!!!
Rinuske heeft daar ook een module voor te koop:thumbup Sterker nog.......die heb ik zelf ook! Nog sterker.........die heb ik zelf gemaakt!!!
G GTS Power Hoort bij de inboedel 15 dec 2010 #12 http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=137763&page=1#pid1819629
G GTS Power Hoort bij de inboedel 15 dec 2010 #13 http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=137763&page=1#pid1819629