S Stornie Komt weleens kijken 2 okt 2010 #21 Hele nette Corsa zeg. Origineel is erg mooi, maar een mooi setje lichtmetaal eronder doet heel wat en laat hem toch redelijk origineel. GSI-velgen ofzo.. Veel succes ermee en veilige kilometers!
Hele nette Corsa zeg. Origineel is erg mooi, maar een mooi setje lichtmetaal eronder doet heel wat en laat hem toch redelijk origineel. GSI-velgen ofzo.. Veel succes ermee en veilige kilometers!
D dennis121 Komt hier geregeld 2 okt 2010 #22 Haha denk dat ik me VW avatar maar laat staan om jullie hier te pesten Velgen denk ik sowieso wel aan.. ben nooit fan geweest van wieldoppen (deze zien er overigens nog vet goed uit voor wieldoppen :O) Maar zit dan te twijfelen tussen originele velgen of gewoon Kick ass velgies denk dat de eerste updates worden: - POETSEN!!!!!!!!!!!!!! - Nieuwe ruitenwissers
Haha denk dat ik me VW avatar maar laat staan om jullie hier te pesten Velgen denk ik sowieso wel aan.. ben nooit fan geweest van wieldoppen (deze zien er overigens nog vet goed uit voor wieldoppen :O) Maar zit dan te twijfelen tussen originele velgen of gewoon Kick ass velgies denk dat de eerste updates worden: - POETSEN!!!!!!!!!!!!!! - Nieuwe ruitenwissers