C c14se Lid 9 aug 2010 #1 Weet iemand hoe het onderdelen opzoeken softwareprogramma van Opel heet? Heeft iemand toevallig een CD'tje die werkt? Als het ietwat niet 100% legaal is, dan graag via u2u
Weet iemand hoe het onderdelen opzoeken softwareprogramma van Opel heet? Heeft iemand toevallig een CD'tje die werkt? Als het ietwat niet 100% legaal is, dan graag via u2u
C c14se Lid 11 aug 2010 #3 Bedankt voor de tip. Heb het inmiddels geinstalleerd op mijn PC, erg fijn hoor :thumbup Gelukkig is het ook vertaald in meerdere talen, dus ook in het Nederlands. Al is er van de onderdelen zelf alleen een Engelse vertaling. Nu alleen nog even leren hoe alles precies werkt.:hmmz Als iemand iets wil laten opzoeken dan help ik graag!
Bedankt voor de tip. Heb het inmiddels geinstalleerd op mijn PC, erg fijn hoor :thumbup Gelukkig is het ook vertaald in meerdere talen, dus ook in het Nederlands. Al is er van de onderdelen zelf alleen een Engelse vertaling. Nu alleen nog even leren hoe alles precies werkt.:hmmz Als iemand iets wil laten opzoeken dan help ik graag!
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 12 aug 2010 #5 Diverse download kanalen hebben um er gewoon opstaan
C c14se Lid 14 aug 2010 #7 origineel gepost door miral astra ja waar heb je dat vandaan? porkbun.com | parked domain daar staat - de link waar je het kunt downloaden - een sfv bestand om te checken of alle bestanden goed zijn gedownload - installatie instructie - en de bijbehorende 'hotfix' passw voor rar is: c14se
origineel gepost door miral astra ja waar heb je dat vandaan? porkbun.com | parked domain daar staat - de link waar je het kunt downloaden - een sfv bestand om te checken of alle bestanden goed zijn gedownload - installatie instructie - en de bijbehorende 'hotfix' passw voor rar is: c14se