M mayhem Hoort bij de inboedel 12 okt 2009 #22 laat m lekker staan joh, je hebt er al veels te veel:angel
D david verburg Komt hier geregeld 12 okt 2009 #24 diegene die deze sloopt moet een nek schot hebben deze moet je in ere houden gewoon lassen en netjes maken het is dat ik al 4 autoos op de dam heb maar anders had ik em zo opgehaald is een unieke auto/bouwjaar
diegene die deze sloopt moet een nek schot hebben deze moet je in ere houden gewoon lassen en netjes maken het is dat ik al 4 autoos op de dam heb maar anders had ik em zo opgehaald is een unieke auto/bouwjaar
T TRPower Komt hier geregeld 12 okt 2009 #25 netjes maken, zo gebeurt, dan word het mijn daily drive... als ik m koop tenminste...
A Aapje Hoort bij de inboedel 12 okt 2009 #26 Als de Topic-starter slim is, veilt ie 'm gewoon hiero in een topic In de trant van: Wie biedt 't meeste :jerry
Als de Topic-starter slim is, veilt ie 'm gewoon hiero in een topic In de trant van: Wie biedt 't meeste :jerry
M mayhem Hoort bij de inboedel 12 okt 2009 #28 origineel gepost door Aapje Als de Topic-starter slim is, veilt ie 'm gewoon hiero in een topic In de trant van: Wie biedt 't meeste :jerry dan moet ie m op ebay flikkeren.
origineel gepost door Aapje Als de Topic-starter slim is, veilt ie 'm gewoon hiero in een topic In de trant van: Wie biedt 't meeste :jerry dan moet ie m op ebay flikkeren.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 12 okt 2009 #29 origineel gepost door TRPower 300, ik ga m wss halen ennu,ik was t eerste ^^ origineel gepost door Arjen Strak plan!! Dus bieden vanaf € 300,- !! Ik ben al lang blij dat hij niet gesloopt word. :thumbup
origineel gepost door TRPower 300, ik ga m wss halen ennu,ik was t eerste ^^ origineel gepost door Arjen Strak plan!! Dus bieden vanaf € 300,- !! Ik ben al lang blij dat hij niet gesloopt word. :thumbup
A Aapje Hoort bij de inboedel 12 okt 2009 #30 Hehe, Freek Dacht bijna dat je nóg een corsa erbij zou nemen
F freek corsa Hoort bij de inboedel 12 okt 2009 #32 origineel gepost door Aapje Hehe, Freek Dacht bijna dat je nóg een corsa erbij zou nemen Ik had er 5, ik heb er nu 2, dat heeft een reden. Het liefst had ik natuurlijk alle ouwe A-tjes opgekocht en in een schuur bewaard :vertag
origineel gepost door Aapje Hehe, Freek Dacht bijna dat je nóg een corsa erbij zou nemen Ik had er 5, ik heb er nu 2, dat heeft een reden. Het liefst had ik natuurlijk alle ouwe A-tjes opgekocht en in een schuur bewaard :vertag
A Aapje Hoort bij de inboedel 13 okt 2009 #33 origineel gepost door freek corsa origineel gepost door Aapje Hehe, Freek Dacht bijna dat je nóg een corsa erbij zou nemen Ik had er 5, ik heb er nu 2, dat heeft een reden. Het liefst had ik natuurlijk alle ouwe A-tjes opgekocht en in een schuur bewaard :vertag Ik ook Alleen dan wel met de originele motors erbij
origineel gepost door freek corsa origineel gepost door Aapje Hehe, Freek Dacht bijna dat je nóg een corsa erbij zou nemen Ik had er 5, ik heb er nu 2, dat heeft een reden. Het liefst had ik natuurlijk alle ouwe A-tjes opgekocht en in een schuur bewaard :vertag Ik ook Alleen dan wel met de originele motors erbij
A Arjen Komt hier geregeld 14 okt 2009 #34 Ik hoor niets meer. Zaterdag wat foto`s maken en dan zet ik hem op MP. Dit is trouwens zijn opvolger.......... Over zeldzaam gesproken....
Ik hoor niets meer. Zaterdag wat foto`s maken en dan zet ik hem op MP. Dit is trouwens zijn opvolger.......... Over zeldzaam gesproken....
M mayhem Hoort bij de inboedel 15 okt 2009 #35 ik twyfel erover... t is niet veel geld, t is belastingvry... maar heb al 2 auto's dus vraag me af wat ik eigelijk met een 3de moet haha
ik twyfel erover... t is niet veel geld, t is belastingvry... maar heb al 2 auto's dus vraag me af wat ik eigelijk met een 3de moet haha
F freek corsa Hoort bij de inboedel 15 okt 2009 #37 origineel gepost door sw16v dan kan daar je turbo plannen project wel in joop :jerry :thumbup DOEN
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 15 okt 2009 #38 origineel gepost door sw16v Als er origineel nederlands kenteken op had gezeten had ik allang een ambu geregeld! Ah joh wat maakt het eigenlijk uit of het nou een duitser was of dat ie origineel in nederland verkocht is.. het is en blijft een A1 toch ?
origineel gepost door sw16v Als er origineel nederlands kenteken op had gezeten had ik allang een ambu geregeld! Ah joh wat maakt het eigenlijk uit of het nou een duitser was of dat ie origineel in nederland verkocht is.. het is en blijft een A1 toch ?