L lopel Lid 17 mrt 2011 #1 Heeft iemand misschien een lijstje of link welke onderdelen van de Astra F tussen 1991 en 1997 allemaal uitwisselbaar zijn ? Past deze bumper (model '96 ?) bijvoorbeeld op een '94 model ?
Heeft iemand misschien een lijstje of link welke onderdelen van de Astra F tussen 1991 en 1997 allemaal uitwisselbaar zijn ? Past deze bumper (model '96 ?) bijvoorbeeld op een '94 model ?
A Aapje Hoort bij de inboedel 17 mrt 2011 #3 Grill past er niet op toch? Lampen van F1 zijn anders dan F2, grill ook. Dus lampen+bumper+grill was in mijn mening altijd wat je moest wisselen.
Grill past er niet op toch? Lampen van F1 zijn anders dan F2, grill ook. Dus lampen+bumper+grill was in mijn mening altijd wat je moest wisselen.
M Matt-GSi Komt weleens kijken 17 mrt 2011 #5 [rquote=1893896&tid=144733&author=koenelsenaar]Koplampen passen niet helemaal. [/rquote] Dan zal er toch iets anders aan de hand zijn aangezien de bevestigingspunten precies hetzelfde zitten. Koplampen na 94 lopen alleen schuiner dus dan moet je ook de grill meepakken
[rquote=1893896&tid=144733&author=koenelsenaar]Koplampen passen niet helemaal. [/rquote] Dan zal er toch iets anders aan de hand zijn aangezien de bevestigingspunten precies hetzelfde zitten. Koplampen na 94 lopen alleen schuiner dus dan moet je ook de grill meepakken
L lopel Lid 18 mrt 2011 #6 Past de voorbumper ook gewoon zonder gril en koplampen over te zetten ? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Past de voorbumper ook gewoon zonder gril en koplampen over te zetten ? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 18 mrt 2011 #7 ja bumper past gewoon alleen de grill en lampen zijn iets anders heb deze dingen al vaak heen en weer verwissels net wat ik op voorraad had
ja bumper past gewoon alleen de grill en lampen zijn iets anders heb deze dingen al vaak heen en weer verwissels net wat ik op voorraad had