V vectra11 Lid 5 jun 2011 #1 hallo wie kan mijn helpen ik heb een vectra A 6cill. ben op zoek naar een raam schakelaar voor 4 electrische ramen. die zit bij de handrem compleet knoppen paneeltje.
hallo wie kan mijn helpen ik heb een vectra A 6cill. ben op zoek naar een raam schakelaar voor 4 electrische ramen. die zit bij de handrem compleet knoppen paneeltje.
R Raluph Komt hier geregeld 7 jun 2011 #2 Deze heeft ons pap in zijn vectra a zitten...en deze bedoel jij denk ik. Alleen de voorramen zijn elektrisch bedienbaar...achter is het handmatig
Deze heeft ons pap in zijn vectra a zitten...en deze bedoel jij denk ik. Alleen de voorramen zijn elektrisch bedienbaar...achter is het handmatig
R Raluph Komt hier geregeld 7 jun 2011 #3 Deze heeft ons pap in zijn vectra a zitten...en deze bedoel jij denk ik. Alleen de voorramen zijn elektrisch bedienbaar...achter is het handmatig
Deze heeft ons pap in zijn vectra a zitten...en deze bedoel jij denk ik. Alleen de voorramen zijn elektrisch bedienbaar...achter is het handmatig
J jethro Hoort bij de inboedel 7 jun 2011 #8 @jojonopel wrote:Opel ref: 90181839 Prijs: 10 euro + portkosten Lijkt er niet op. :vertag De Vec-A heeft een ander model, ook met kinderbeveiliging voor achterdeurruiten. Deze schakelaars hebben een bolle en een holle knop. Jij begrijpen? :jerry
@jojonopel wrote:Opel ref: 90181839 Prijs: 10 euro + portkosten Lijkt er niet op. :vertag De Vec-A heeft een ander model, ook met kinderbeveiliging voor achterdeurruiten. Deze schakelaars hebben een bolle en een holle knop. Jij begrijpen? :jerry
J jethro Hoort bij de inboedel 7 jun 2011 #9 @jojonopel wrote:Opel ref: 90181839 Prijs: 10 euro + portkosten Lijkt er niet op. :vertag De Vec-A heeft een ander model, ook met kinderbeveiliging voor achterdeurruiten. Deze schakelaars hebben een bolle en een holle knop. Jij begrijpen? :jerry
@jojonopel wrote:Opel ref: 90181839 Prijs: 10 euro + portkosten Lijkt er niet op. :vertag De Vec-A heeft een ander model, ook met kinderbeveiliging voor achterdeurruiten. Deze schakelaars hebben een bolle en een holle knop. Jij begrijpen? :jerry
M Mr.Vec Lid 19 jun 2011 #10 ik heb die schakelaar nog liggen en eventueel ook de raam meganichme voor en of achter
M Mr.Vec Lid 19 jun 2011 #11 ik heb die schakelaar nog liggen en eventueel ook de raam meganichme voor en of achter
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #12 Koop nu de nieuwe Opel Ectra!!!!!! Die paneeltjes zijn best lastig te krijgen volgens mij. Volgens mij kochten opel rijders toen bijna nooit opties als elektrische ramen. Ik heb ze bijvoorbeeld voor Kadett maar 1 keer in mijn leven gezien. En ik heb er best veel gezien
Koop nu de nieuwe Opel Ectra!!!!!! Die paneeltjes zijn best lastig te krijgen volgens mij. Volgens mij kochten opel rijders toen bijna nooit opties als elektrische ramen. Ik heb ze bijvoorbeeld voor Kadett maar 1 keer in mijn leven gezien. En ik heb er best veel gezien
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #13 Koop nu de nieuwe Opel Ectra!!!!!! Die paneeltjes zijn best lastig te krijgen volgens mij. Volgens mij kochten opel rijders toen bijna nooit opties als elektrische ramen. Ik heb ze bijvoorbeeld voor Kadett maar 1 keer in mijn leven gezien. En ik heb er best veel gezien
Koop nu de nieuwe Opel Ectra!!!!!! Die paneeltjes zijn best lastig te krijgen volgens mij. Volgens mij kochten opel rijders toen bijna nooit opties als elektrische ramen. Ik heb ze bijvoorbeeld voor Kadett maar 1 keer in mijn leven gezien. En ik heb er best veel gezien
J jojonopel Post best veel 5 jun 2011 #18 Ik heb zoiets nog liggen, kwam van een Ascona C CC model 1987 die ik heb afgebroken ! Zal er een fototje van maken !
Ik heb zoiets nog liggen, kwam van een Ascona C CC model 1987 die ik heb afgebroken ! Zal er een fototje van maken !
J jojonopel Post best veel 5 jun 2011 #19 Ik heb zoiets nog liggen, kwam van een Ascona C CC model 1987 die ik heb afgebroken ! Zal er een fototje van maken !
Ik heb zoiets nog liggen, kwam van een Ascona C CC model 1987 die ik heb afgebroken ! Zal er een fototje van maken !
M marcelboukes Komt weleens kijken 5 jun 2011 #20 op marktplaats staat nog een uit drachten compleet.