M mju74 Lid 23 nov 2009 #1 Hallo, Even een vraag : Past een automaat bak van een 6 cilinder ook onder een 4 cilinder omega Gr Michael
Hallo, Even een vraag : Past een automaat bak van een 6 cilinder ook onder een 4 cilinder omega Gr Michael
A astraminator Post best veel 24 nov 2009 #2 Licht eraan welk 4 cilinder blok. Als het een CIH is dan past het mechanisch wel.
A andrew2 Komt weleens kijken 24 nov 2009 #3 origineel gepost door ckad Licht eraan welk 4 cilinder blok. Als het een CIH is dan past het mechanisch wel. Ja inderdaad, hebben we het over een Omega-A of een Omega-B? :hmmz Had Lars (Opel_omega_steinmetz) enige tijd geleden niet een keer een lijstje gemaakt met alle mogelijke motortypes en baktypes??? Ik kan het zo snel niet vinden. Andrew
origineel gepost door ckad Licht eraan welk 4 cilinder blok. Als het een CIH is dan past het mechanisch wel. Ja inderdaad, hebben we het over een Omega-A of een Omega-B? :hmmz Had Lars (Opel_omega_steinmetz) enige tijd geleden niet een keer een lijstje gemaakt met alle mogelijke motortypes en baktypes??? Ik kan het zo snel niet vinden. Andrew
A astraminator Post best veel 24 nov 2009 #5 Licht eraan welk 4 cilinder blok. Als het een CIH is dan past het mechanisch wel.
A andrew2 Komt weleens kijken 24 nov 2009 #6 origineel gepost door ckad Licht eraan welk 4 cilinder blok. Als het een CIH is dan past het mechanisch wel. Ja inderdaad, hebben we het over een Omega-A of een Omega-B? :hmmz Had Lars (Opel_omega_steinmetz) enige tijd geleden niet een keer een lijstje gemaakt met alle mogelijke motortypes en baktypes??? Ik kan het zo snel niet vinden. Andrew
origineel gepost door ckad Licht eraan welk 4 cilinder blok. Als het een CIH is dan past het mechanisch wel. Ja inderdaad, hebben we het over een Omega-A of een Omega-B? :hmmz Had Lars (Opel_omega_steinmetz) enige tijd geleden niet een keer een lijstje gemaakt met alle mogelijke motortypes en baktypes??? Ik kan het zo snel niet vinden. Andrew