R RISL Forumbewoner 17 aug 2011 #210 Per ongeluk vandaag: versnelde verkering (tegen een maat van me, terwijl een meisje met lange, blote benen voorbij liep). Ik bedoelde dattie 'm in de verkeerde versnelling zette... :thumb
Per ongeluk vandaag: versnelde verkering (tegen een maat van me, terwijl een meisje met lange, blote benen voorbij liep). Ik bedoelde dattie 'm in de verkeerde versnelling zette... :thumb
R RISL Forumbewoner 17 aug 2011 #211 Per ongeluk vandaag: versnelde verkering (tegen een maat van me, terwijl een meisje met lange, blote benen voorbij liep). Ik bedoelde dattie 'm in de verkeerde versnelling zette... :thumb
Per ongeluk vandaag: versnelde verkering (tegen een maat van me, terwijl een meisje met lange, blote benen voorbij liep). Ik bedoelde dattie 'm in de verkeerde versnelling zette... :thumb
V Vinci Forumbewoner 16 nov 2011 #214 Horloge- Holroosje @RISL wrote:Per ongeluk vandaag: versnelde verkering (tegen een maat van me, terwijl een meisje met lange, blote benen voorbij liep). Ik bedoelde dattie 'm in de verkeerde versnelling zette... :thumb LOL! :wors
Horloge- Holroosje @RISL wrote:Per ongeluk vandaag: versnelde verkering (tegen een maat van me, terwijl een meisje met lange, blote benen voorbij liep). Ik bedoelde dattie 'm in de verkeerde versnelling zette... :thumb LOL! :wors
V Vinci Forumbewoner 16 nov 2011 #215 Horloge- Holroosje @RISL wrote:Per ongeluk vandaag: versnelde verkering (tegen een maat van me, terwijl een meisje met lange, blote benen voorbij liep). Ik bedoelde dattie 'm in de verkeerde versnelling zette... :thumb LOL! :wors
Horloge- Holroosje @RISL wrote:Per ongeluk vandaag: versnelde verkering (tegen een maat van me, terwijl een meisje met lange, blote benen voorbij liep). Ik bedoelde dattie 'm in de verkeerde versnelling zette... :thumb LOL! :wors
R richard van baal Komt weleens kijken 17 nov 2011 #216 brakzoek broekzak paterwas waterpas staaneker aansteker voekoet koevoet lul lul
R richard van baal Komt weleens kijken 17 nov 2011 #217 brakzoek broekzak paterwas waterpas staaneker aansteker voekoet koevoet lul lul
J jwvanyperen Komt hier geregeld 18 nov 2011 #220 Ik wilde het over drankorgels en daklozen hebben, maar zei in mijn enthousiasme dranklozen ( hoe ver kan je er figuurlijk naast zitten ) :jerry
Ik wilde het over drankorgels en daklozen hebben, maar zei in mijn enthousiasme dranklozen ( hoe ver kan je er figuurlijk naast zitten ) :jerry