Daar heb je wel ook wel weer gelijk in Emiel.
Tuurlijk kan de natuur ook een einde maken aan het leven van dieren (&mensen) levens, maar als eerder genoemde plat gereden worden door een stel wielen, of de hersenpan verbrijzeld word door een autobumper, staat dat ver van de natuur af.
Ik ben echt geen geitenwollen sok of Green Peace member, maar als het veilig is, voor mij en andere weggebruikers en verkeersituatie het toelaat, zal ik ten alle tijd stoppen voor dieren.
Tuurlijk en je kan het ook niet altijd voor zien of voorkomen, maar kan me nog momenten voor de geest halen dat ik in een voorjaar 's ochtends op weg was, op een 50 km weg hier in de buurt en dan een wat gelige platte vlekken op de weg passeer in rood gehuld,op een rijbaan met een zoekende moeder eend in de kant er naast met 2 overgebleven pijltjes, die dus net dood gereden waren. Weet natuurlijk niet wat er precies gebeurt is en hoe de verkeersomstandigheden waren.
Aan de andere kant heb wel is verhalen gehoord van mensen die achter iemand reden, of iemand zagen, die met opzet de auto de kant/berm ff in stuurde om ff wat dieren als eenden, ganzen, zwanen nog ff mee te pakken die in de graskant zaten.. :wtf :fy1
Hoe ziek ben je dan. Maar ja, dat zal je altijd houden dat soort mensen (zwaar gestoorde) op de wereld.