R ruph Lid 12 jan 2011 #1 heeft er iemand ervaring met webers op een 1.8E? zoek zoveel mogelijk info hierover. bvd mvg Rob
R ruph Lid 14 jan 2011 #2 mag weer dicht dit topic,heb iemand gevonden die excact de opbouw heeft die ik wil. en t allermooiste is dat hij de motor verkopen wil.
mag weer dicht dit topic,heb iemand gevonden die excact de opbouw heeft die ik wil. en t allermooiste is dat hij de motor verkopen wil.
R ruph Lid 14 jan 2011 #3 mag weer dicht dit topic,heb iemand gevonden die excact de opbouw heeft die ik wil. en t allermooiste is dat hij de motor verkopen wil.
mag weer dicht dit topic,heb iemand gevonden die excact de opbouw heeft die ik wil. en t allermooiste is dat hij de motor verkopen wil.
H hanskadett Loopt hier de deur plat 7 feb 2011 #4 ben ik wel benieuwd naar is misschien wel wat voor mijn tr in de toekomst zo een blok heb ik ook nog
H hanskadett Loopt hier de deur plat 7 feb 2011 #5 ben ik wel benieuwd naar is misschien wel wat voor mijn tr in de toekomst zo een blok heb ik ook nog