D Dominic Loopt hier de deur plat 11 mrt 2013 #1 Ik merkte net dat de buis waar de oliepijlstok ingaat Los in me auto lag.. Heeft iemand een foto hoe dit Eruit hoor te zien of weet iemand hoe dit in/op de motor Bevestigd is? Het gaat om een z14xep motor
Ik merkte net dat de buis waar de oliepijlstok ingaat Los in me auto lag.. Heeft iemand een foto hoe dit Eruit hoor te zien of weet iemand hoe dit in/op de motor Bevestigd is? Het gaat om een z14xep motor
H Haasje17 Forumbewoner 12 mrt 2013 #2 In de meeste smalblock motoren zit het pijpje als het waren in het onderblok geperst/geklemt. Als dit het geval is pijpje wat naar beneden duwen / persen en hij zit weer vast.
In de meeste smalblock motoren zit het pijpje als het waren in het onderblok geperst/geklemt. Als dit het geval is pijpje wat naar beneden duwen / persen en hij zit weer vast.
D Dominic Loopt hier de deur plat 12 mrt 2013 #3 Heb even gekeken op internet maar volgens mij zit hier een knikje in om de buis tegen te houden dan ie niet In het blok verdwijnt.. Daar is ie op afgebroken.. Nu nog eruit zien te krijgen......
Heb even gekeken op internet maar volgens mij zit hier een knikje in om de buis tegen te houden dan ie niet In het blok verdwijnt.. Daar is ie op afgebroken.. Nu nog eruit zien te krijgen......