G giobak Lid 24 feb 2011 #1 Ik heb een Opel Corsa C CDTI, mijn oliepeillampje werkt niet, sensor is vervangen maar nog steeds defekt. Weet iemand wat het nog meer kan zijn?
Ik heb een Opel Corsa C CDTI, mijn oliepeillampje werkt niet, sensor is vervangen maar nog steeds defekt. Weet iemand wat het nog meer kan zijn?
R richardschaeks Komt hier geregeld 24 feb 2011 #2 Hallo en Welkom! Even voorstellen ZOU wel zo netjes zijn! Brand het lampje wel bij het op contact zetten van de auto? Zonee dan zou ik het lampje eens nakijken/vervangen!
Hallo en Welkom! Even voorstellen ZOU wel zo netjes zijn! Brand het lampje wel bij het op contact zetten van de auto? Zonee dan zou ik het lampje eens nakijken/vervangen!
R richardschaeks Komt hier geregeld 24 feb 2011 #3 Hallo en Welkom! Even voorstellen ZOU wel zo netjes zijn! Brand het lampje wel bij het op contact zetten van de auto? Zonee dan zou ik het lampje eens nakijken/vervangen!
Hallo en Welkom! Even voorstellen ZOU wel zo netjes zijn! Brand het lampje wel bij het op contact zetten van de auto? Zonee dan zou ik het lampje eens nakijken/vervangen!