M manta73 Post best veel 25 feb 2012 #1 De A manta lekt wat olie en ook bij de versnellingsbak. Zo ook bij de achteras. Dit omdat er wat keeringen lekken. Nou wil ik die vervangen,maar ik moet wel weten welke ik nodig heb,en of deze nog ergens te koop zijn. Tis een 1600s geheel orgineel
De A manta lekt wat olie en ook bij de versnellingsbak. Zo ook bij de achteras. Dit omdat er wat keeringen lekken. Nou wil ik die vervangen,maar ik moet wel weten welke ik nodig heb,en of deze nog ergens te koop zijn. Tis een 1600s geheel orgineel
R Robincc Lid 9 mrt 2012 #2 Goeie tip! De mijne lekt ook een beetje... Zal hier ook eens achteraan gaan. Lemele is ook zover niet!
Goeie tip! De mijne lekt ook een beetje... Zal hier ook eens achteraan gaan. Lemele is ook zover niet!
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 9 mrt 2012 #4 Dat kan! De koffie steet kloar. www.autotechnieksohns.nl Hier een kleine impressie, orginele uitlaat opel a2 senator.
Dat kan! De koffie steet kloar. www.autotechnieksohns.nl Hier een kleine impressie, orginele uitlaat opel a2 senator.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 25 feb 2012 #5 stuur gj is een mail denk dat hij je wel verder kan helpen of danny
G Ghanz Forumbewoner 26 feb 2012 #6 manta24v heeft vermoedelijk de juiste keerringen wel op voorraad. of via autotechnieksohns.nl
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 26 feb 2012 #8 En als je ritje lemele maakt kan hij ze er ook nog in zetten