M Makko Loopt hier de deur plat 1 jul 2014 #1 Goedendag, een oliefilter voor een cih, draaien we deze er normaal op, rechtsom? En linksom eraf? :thumbup
Goedendag, een oliefilter voor een cih, draaien we deze er normaal op, rechtsom? En linksom eraf? :thumbup
J jethro Hoort bij de inboedel 1 jul 2014 #2 Is dit de vraag van de maand, of van het jaar?? :wors :thumb Ook goedendag, Normaal verwacht je zo`n vraag op de vroege maandag morgen. De vraag heb je zelf al beantwoord: opdraaien rechtsom. Afdraaien Linksom. Oftewel: vast, rechtsom. los, linksom. :jerry :jerry :thumb
Is dit de vraag van de maand, of van het jaar?? :wors :thumb Ook goedendag, Normaal verwacht je zo`n vraag op de vroege maandag morgen. De vraag heb je zelf al beantwoord: opdraaien rechtsom. Afdraaien Linksom. Oftewel: vast, rechtsom. los, linksom. :jerry :jerry :thumb
M Makko Loopt hier de deur plat 1 jul 2014 #3 :jerry van de dag. Het ging erom of het geen Engelse draad is, voordat ik alles kapot draai.
R RamSwa72 Post best veel 1 jul 2014 #4 Applaus Duitse auto ................Engels draad ? :jerry Ik vind hem wel leuk gevonden Want in het chassis van Guppy zat wel volop whit-worth draad 2/16 3/8ste en dat soort en dat is een Blitz
Applaus Duitse auto ................Engels draad ? :jerry Ik vind hem wel leuk gevonden Want in het chassis van Guppy zat wel volop whit-worth draad 2/16 3/8ste en dat soort en dat is een Blitz
M Makko Loopt hier de deur plat 2 jul 2014 #5 De vin op de waterpomp zit met een Engelse draad. :agent
J jethro Hoort bij de inboedel 2 jul 2014 #6 Die oliefilters zitten er bij jou zo lang op dat ze doorroesten? En ja dan mot je wel................................ :jerry :jerry :thumb
Die oliefilters zitten er bij jou zo lang op dat ze doorroesten? En ja dan mot je wel................................ :jerry :jerry :thumb
B Bart-o-matiC Lid 17 aug 2014 #7 je hebt wel oliefilters die engelse draad hebben, ook bij opels... en Engelsen menen altijd dat het allemaal 'net even anders' moet, maar een oliefilter met linkse draad op een opel moet ik nog tegenkomen...
je hebt wel oliefilters die engelse draad hebben, ook bij opels... en Engelsen menen altijd dat het allemaal 'net even anders' moet, maar een oliefilter met linkse draad op een opel moet ik nog tegenkomen...
R rekordjoe Lid 21 aug 2014 #8 Jullie kunnen m wel uitlachen Maar een cih heeft inderdaad Engelse draad op het oliefilter!