T thething Komt weleens kijken 24 feb 2012 #1 Waar zit die op je blok en is dit goed zelf te vervangen ? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Waar zit die op je blok en is dit goed zelf te vervangen ? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
T thething Komt weleens kijken 28 feb 2012 #5 ben ik weer :???: heb je voor mij misschien een plaatje zodat ik hem kan vinden :cry
A Astra H OPC-Line Post best veel 28 feb 2012 #6 wel kijken dat je goed sensor hebt kan ooit drukverschil zijn wat deze meet staat erop
T thething Komt weleens kijken 3 mrt 2012 #7 Ik geef het op kan hem niet vinden iig bedankt Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
T thething Komt weleens kijken 3 mrt 2012 #9 Je bent een topperrrrr dank je wel Is echt wat anders dan mijn vec :-( Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Je bent een topperrrrr dank je wel Is echt wat anders dan mijn vec :-( Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
wim-v6 Forumbewoner 3 mrt 2012 #10 Ligt eraan, bij alle smallblock motoren zie die op hetzelfde plekkie.. Zal eens kijken of ik een foto kan vinden.. Willem
Ligt eraan, bij alle smallblock motoren zie die op hetzelfde plekkie.. Zal eens kijken of ik een foto kan vinden.. Willem