Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoe warm wordt jullie olie als je een beetje doorgast? Met dit warme weer stond ie op 113gr, kan dit kwaad of is het nog acceptabel? Koelvloeistof temp staat rond 98gr (fan draait).
113gr is niet overdreven hoog ik heb wel eens de 130 aangetikt, maar dan wel na langetijd vollast rijden. Normaal zit die zo rond de 100 graden bij mij.
113gr is niet overdreven hoog ik heb wel eens de 130 aangetikt, maar dan wel na langetijd vollast rijden. Normaal zit die zo rond de 100 graden bij mij.
Inderdaad, ligt geheel aan de olie. Maar 113 met lekker doorgassen (mits betrouwbare meter) kan absoluut geen kwaad hoor. Bij 130 zou ik wel een oliekoeler in gaan bouwen
Inderdaad, ligt geheel aan de olie. Maar 113 met lekker doorgassen (mits betrouwbare meter) kan absoluut geen kwaad hoor. Bij 130 zou ik wel een oliekoeler in gaan bouwen