Y yamke v6 Lid 16 nov 2014 #1 hallo waar kan ik de peilstol vinden van een v6 automaat en hoe wordt deze gepeild warme motor , koud ,lopend,nietlopend bijvullen via peilstok heb ik eens iets van gelezen kan iemandt mij hier iets over vertellen bvd groetjes marcel :wors
hallo waar kan ik de peilstol vinden van een v6 automaat en hoe wordt deze gepeild warme motor , koud ,lopend,nietlopend bijvullen via peilstok heb ik eens iets van gelezen kan iemandt mij hier iets over vertellen bvd groetjes marcel :wors
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 16 nov 2014 #2 Welke Vectra en welke automaat? Zijn er nogal wat :thumbup
wim-v6 Forumbewoner 16 nov 2014 #4 Vectr 2.5-V6 Peilstok links van de Accu beetje verstopt tussen alle kabels en slangen. Peilen na flinke rit 1 a 2 minuten na het langzaam schakelen met stilstaand voertuig van P-R-N-D-3-2-1-2-3-D-N-R-P. Peilen met draaiende motorm verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Vectr 2.5-V6 Peilstok links van de Accu beetje verstopt tussen alle kabels en slangen. Peilen na flinke rit 1 a 2 minuten na het langzaam schakelen met stilstaand voertuig van P-R-N-D-3-2-1-2-3-D-N-R-P. Peilen met draaiende motorm verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini