wim-v6 Forumbewoner 21 aug 2011 #21 Gert gaat ALLEEN zijn nachtverlichting vervangen voor LED. het kan ook zijn dat Gert per ongeluk het Oliedruk lampje heeft aangezien voor nachtverlichting, dan werkt het oliedruk lampje ook niet meer.
Gert gaat ALLEEN zijn nachtverlichting vervangen voor LED. het kan ook zijn dat Gert per ongeluk het Oliedruk lampje heeft aangezien voor nachtverlichting, dan werkt het oliedruk lampje ook niet meer.
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 21 aug 2011 #22 dan zal dat het zijn geweest werken die lampjes wel 2 kanten op dan?
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 21 aug 2011 #23 dan zal dat het zijn geweest werken die lampjes wel 2 kanten op dan?
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #24 Klopt willem het zijn gloeilampjes er zitten er 3 in en de voetjes zijn groen deze ga ik vervangen door blauwe ledjes. Die andere met zwarte voetjes zijn voor de kontrole lampjes. Morgen maar eens kijken is ik dat olielampje aan massa leg als ie het dan wel doet dan is de olie sensoren kapot. Info volgt Gert
Klopt willem het zijn gloeilampjes er zitten er 3 in en de voetjes zijn groen deze ga ik vervangen door blauwe ledjes. Die andere met zwarte voetjes zijn voor de kontrole lampjes. Morgen maar eens kijken is ik dat olielampje aan massa leg als ie het dan wel doet dan is de olie sensoren kapot. Info volgt Gert
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #25 Klopt willem het zijn gloeilampjes er zitten er 3 in en de voetjes zijn groen deze ga ik vervangen door blauwe ledjes. Die andere met zwarte voetjes zijn voor de kontrole lampjes. Morgen maar eens kijken is ik dat olielampje aan massa leg als ie het dan wel doet dan is de olie sensoren kapot. Info volgt Gert
Klopt willem het zijn gloeilampjes er zitten er 3 in en de voetjes zijn groen deze ga ik vervangen door blauwe ledjes. Die andere met zwarte voetjes zijn voor de kontrole lampjes. Morgen maar eens kijken is ik dat olielampje aan massa leg als ie het dan wel doet dan is de olie sensoren kapot. Info volgt Gert
wim-v6 Forumbewoner 22 aug 2011 #26 @DeMeistah wrote:dan zal dat het zijn geweest werken die lampjes wel 2 kanten op dan? Jup werken 2 kanten op. Willem
@DeMeistah wrote:dan zal dat het zijn geweest werken die lampjes wel 2 kanten op dan? Jup werken 2 kanten op. Willem
wim-v6 Forumbewoner 22 aug 2011 #27 @DeMeistah wrote:dan zal dat het zijn geweest werken die lampjes wel 2 kanten op dan? Jup werken 2 kanten op. Willem
@DeMeistah wrote:dan zal dat het zijn geweest werken die lampjes wel 2 kanten op dan? Jup werken 2 kanten op. Willem
wim-v6 Forumbewoner 22 aug 2011 #28 @gertjuh1968 wrote:Klopt willem het zijn gloeilampjes er zitten er 3 in en de voetjes zijn groen deze ga ik vervangen door blauwe ledjes. Die andere met zwarte voetjes zijn voor de kontrole lampjes. Morgen maar eens kijken is ik dat olielampje aan massa leg als ie het dan wel doet dan is de olie sensoren kapot. Info volgt Gert haha, dat word een financiele strop voor deze auto denk ik, zo'n sensor kost wel tussen de 5 a 8 euro!!!!! :jerry :jerry Succes met de zoektocht. Willem
@gertjuh1968 wrote:Klopt willem het zijn gloeilampjes er zitten er 3 in en de voetjes zijn groen deze ga ik vervangen door blauwe ledjes. Die andere met zwarte voetjes zijn voor de kontrole lampjes. Morgen maar eens kijken is ik dat olielampje aan massa leg als ie het dan wel doet dan is de olie sensoren kapot. Info volgt Gert haha, dat word een financiele strop voor deze auto denk ik, zo'n sensor kost wel tussen de 5 a 8 euro!!!!! :jerry :jerry Succes met de zoektocht. Willem
wim-v6 Forumbewoner 22 aug 2011 #29 @gertjuh1968 wrote:Klopt willem het zijn gloeilampjes er zitten er 3 in en de voetjes zijn groen deze ga ik vervangen door blauwe ledjes. Die andere met zwarte voetjes zijn voor de kontrole lampjes. Morgen maar eens kijken is ik dat olielampje aan massa leg als ie het dan wel doet dan is de olie sensoren kapot. Info volgt Gert haha, dat word een financiele strop voor deze auto denk ik, zo'n sensor kost wel tussen de 5 a 8 euro!!!!! :jerry :jerry Succes met de zoektocht. Willem
@gertjuh1968 wrote:Klopt willem het zijn gloeilampjes er zitten er 3 in en de voetjes zijn groen deze ga ik vervangen door blauwe ledjes. Die andere met zwarte voetjes zijn voor de kontrole lampjes. Morgen maar eens kijken is ik dat olielampje aan massa leg als ie het dan wel doet dan is de olie sensoren kapot. Info volgt Gert haha, dat word een financiele strop voor deze auto denk ik, zo'n sensor kost wel tussen de 5 a 8 euro!!!!! :jerry :jerry Succes met de zoektocht. Willem
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #30 :wtf dammmmm dan moet ik goed ik de beudel tasten.
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #31 :wtf dammmmm dan moet ik goed ik de beudel tasten.
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #34 ik kom net onder de tijger vandaan, ff de stekker van de sensor door verbonden met massa, op kontakt en het olielampje brande. morgen op het werk ff de auto op de brug en een nieuwe sensor er op zetten. en dan weer verder met de blauwe ledjes. Bedankt voor de reaktie's Gert
ik kom net onder de tijger vandaan, ff de stekker van de sensor door verbonden met massa, op kontakt en het olielampje brande. morgen op het werk ff de auto op de brug en een nieuwe sensor er op zetten. en dan weer verder met de blauwe ledjes. Bedankt voor de reaktie's Gert
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #35 ik kom net onder de tijger vandaan, ff de stekker van de sensor door verbonden met massa, op kontakt en het olielampje brande. morgen op het werk ff de auto op de brug en een nieuwe sensor er op zetten. en dan weer verder met de blauwe ledjes. Bedankt voor de reaktie's Gert
ik kom net onder de tijger vandaan, ff de stekker van de sensor door verbonden met massa, op kontakt en het olielampje brande. morgen op het werk ff de auto op de brug en een nieuwe sensor er op zetten. en dan weer verder met de blauwe ledjes. Bedankt voor de reaktie's Gert