Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is alleen vervelend als je weet dat je moet gaan betalen, maar je hoort maar niks. Straks heb je toch een brief gemist en krijg je flinke bekvechtruzie met de belastingdienst.
Het bedrag vind ik persoonlijk niet zo interessant. Dat is voor de meeste nog wel op te brengen.
Maar het zijn die vage 3 maanden dat je er en geen gebruik van mag maken, en er niet op de weg mee mag.
Hoe gaat dit precies in zijn werk en hoe gaat dit gereguleerd worden?
Dat wil ik nu eindelijk wel eens zeker weten ipv alleen maar alle indianenverhalen!
Moet je zelf (Ont)schorsen? wordt dat voor je gedaan? zijn daar kosten aan verbonden? Etc..
Leuk dat ze eerst geld willen zien voor ze duidelijkheid verschaffen maar zo werkt dat niet.
Want het wordt vast niet iets makkelijks wat nooit fout kan gaan. zo gaat het hier nooit..
zoals bijv. dat je nu een schorsing nog steeds elk jaar moet verlengen ipv dat dat automatisch gaat. Met als risico een boete voor onverzekerd zijn a 360 euro.
Dat is toch nergens anders voor dan om geld te verdienen aan de mensen die het vergeten. En daarmee schorsen in zijn geheel te ontmoedigen.
Want het had natuurlijk al 20 jaar prima lekker makkelijk automatisch verlengd kunnen worden via een automatische incasso of vooruitbetaling ofzo.
Ik gok dat ze ook met deze regeling weer op een hoop foutjes en dus boetes in die trend hopen.
dat vraag ik me ook af kaneel schep ik heb gehoord dat je m niet hoeft te schorsen maar gewoon niet mag gebruiken , maar hoe willen ze dat controleren ? ...
Ach ja die 100 euro zobeetje per 9 maand is een lager. Dat kan iedereen wel missen. Die 10tje per maand. Maar waarom zijn die laatste 3 maand zo duur. Slaat werkelijk nergens op.