S saluma Loopt hier de deur plat 9 nov 2011 #41 Als ik nou achteruit ga rijden,dan heb ik ook een achterwielaangedreven Opel. Misschien kom ik wel ff kijken met de Kadett E groetjes Marcel.
Als ik nou achteruit ga rijden,dan heb ik ook een achterwielaangedreven Opel. Misschien kom ik wel ff kijken met de Kadett E groetjes Marcel.
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 9 nov 2011 #42 idd wel jammer dat het alleen voor achterwielaandrijvers is.anders had ik wel ff met de Ascona gekomen!
idd wel jammer dat het alleen voor achterwielaandrijvers is.anders had ik wel ff met de Ascona gekomen!
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 9 nov 2011 #43 idd wel jammer dat het alleen voor achterwielaandrijvers is.anders had ik wel ff met de Ascona gekomen!
idd wel jammer dat het alleen voor achterwielaandrijvers is.anders had ik wel ff met de Ascona gekomen!
S Stender Hoort bij de inboedel 20 nov 2011 #46 Ik ben sowieso van de partij als ik kan! Is het concours weer op zondag?
S Stender Hoort bij de inboedel 20 nov 2011 #47 Ik ben sowieso van de partij als ik kan! Is het concours weer op zondag?
J JohnC Komt hier geregeld 14 nov 2011 #48 dagjes mensen mogen altijd komen. je mag ook kamperen maar geen auto bij de tent. wel een achterwielaangedreven auto.
dagjes mensen mogen altijd komen. je mag ook kamperen maar geen auto bij de tent. wel een achterwielaangedreven auto.
J JohnC Komt hier geregeld 14 nov 2011 #49 dagjes mensen mogen altijd komen. je mag ook kamperen maar geen auto bij de tent. wel een achterwielaangedreven auto.
dagjes mensen mogen altijd komen. je mag ook kamperen maar geen auto bij de tent. wel een achterwielaangedreven auto.
B Black Magic Loopt hier de deur plat 20 nov 2011 #50 alleen hebben ze daar de datum niet veranderd dat is weer jammer
B Black Magic Loopt hier de deur plat 20 nov 2011 #51 alleen hebben ze daar de datum niet veranderd dat is weer jammer